کد خبر: 2457

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 191

تسلیت ارتحال آقای محمد رضا علیان مدیر مخلص انتشارات پیام آزادی

    پس از گذشت حدود 150 ساعت از برگزاری مراسم نکوداشت 40 سال تلاش خالصانه عبد صالح الهی در حوزه نشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شنبه […]

 

 

پس از گذشت حدود 150 ساعت از برگزاری مراسم نکوداشت 40 سال تلاش خالصانه عبد صالح الهی در حوزه نشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شنبه گذشته 1391/7/22 در تهران برگزار شد، و تحمل بیش از یک سال از درد و رنج ناشی از سرطان دستگاه گوارش آقای محمد رضا علیان به رحمت ایزدی پیوست و خانواده و دوستان خود را داغدار کرد.

در مراسم برگزاری نکوداشت که وضع جسمی ایشان نشان می داد بسیار نحیف بود اذعان و اجماع سخنرانان بر صداقت وخلوص او در طول فعالیت فرهنگی بود.(اینجا).

برگزاری این جلسه که بسیار ضروری بود درحقیقت گواهی کسانی بود برصدق وخلوص وتعهد وی که سالیانی طولانی از نزدیک با وی همکاری داشتند.عاش سعیدا ومات سعیدا.

اینجانب نیز که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از اثار متعدد انتشارات ایشان بهره یردم،بارها بسیاری از منشورات پیام آزادی را بهترین هدیه برای دوستان به مناسبت های مختلف می دانستم.خصوصا در فضای ماه های اول انقلاب که توجه به خوسازی از علائق جدی مردم خصوصا نسل جوان بود.(اینجا)

بدون تردید این اثار ومنشورات صدقه جاریه یک عمر تلاش فرهنگی خواهد بود که با همت اخوی گرامی شان جناب اقای مصطفی زمانی انشاءالله همچنان پر نشاط استمرار خواهد یافت.

این مصیبت را به خانواده محترم،همکاران در مجمع ناشران انقلاب اسلامی و تمام دوست داران فرهنگ اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض می کنم واز خداوند متعال مسئلت دارم که ایشان را متنعم از عنایات خاص خود گرداند و با اولیائش محشور فرماید.بمنه وکرمه.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود