کد خبر: 2508

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 672

علی اسماعیلی: راه اندازی «رادیو کتاب» در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب باشد

چکیده: سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شکل گیری و راه اندازی «رادیو کتاب» قطعا اقدام مثبت و ارزنده ای است و در این راستا باید در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی […]

چکیده:

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شکل گیری و راه اندازی «رادیو کتاب» قطعا اقدام مثبت و ارزنده ای است و در این راستا باید در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برنامه ریزی و گام برداشته شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»، علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در دیدار با مدیران و دست اندر کاران راه اندازی «رادیو کتاب» سخن می گفت با اشاره به جایگاه کتاب و فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب در این حوزه افزود: ما بعنوان مسئولان فرهنگی باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت برای تحقق این منویات تلاش کنیم.

سرپرست معاونت امور فرهنگی نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در میان عموم جامعه را از جمله ضرورت های راه اندازی رادیو کتاب و سایر شبکه های تخصصی برای این حوزه دانست و گفت: معاونت امور فرهنگی با تمام جدیت و توان آمادگی دارد تا در بخش تولید محتوا به این رادیو کمک نماید .

اسماعیلی بر تشکیل شواری سیاستگذاری و برنامه ریزی برای راه اندازی رادیو کتاب تاکید کرد و ادامه داد: شناسایی و بهره گیری از نیروهای توانمند و استراتژی و نعیین هدف در این رادیو باید مدنظر مسوالان قرار گیرد.

وی در پایان با تاکید مجدد بر آمادگی مجموعه معاونت امورفرهنگی و موسسات تابعه برای راه اندازی و تغذیه ی محتوای برنامه ها ی رادیو کتاب گفت: پتانسیل خوبی در این معاونت وجود دارد که از طریق ایجاد ارتباط دو سویه بین کارشناسان سازمان با این مجموعه محقق خواهد شد.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود