کد خبر: 2523

تاریخ انتشار: 1391-07-14 - 00:56

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 941

احمدي نژاد دنبال تسويه حساب است

چکیده: از دولت انتظار است شرايط را کنترل کند، نه اينکه با ايجاد ابهام و اتهام زدن به ديگران خود را از موضوع مبرا کند زيرا چنين رفتاري قطعا در شأن رييس جمهور نيست عضو هيئت رئيسه مجلس سخنان رييس جمهور […]

چکیده:

از دولت انتظار است شرايط را کنترل کند، نه اينکه با ايجاد ابهام و اتهام زدن به ديگران خود را از موضوع مبرا کند زيرا چنين رفتاري قطعا در شأن رييس جمهور نيست
عضو هيئت رئيسه مجلس سخنان رييس جمهور در جمع رسانه‌ها را تلاش براي مبرا کردن دولت و اطرافيان از شرايط اخير اقتصادي دانست و تصريح کرد: احمدي نژاد به دنبال تسويه حساب سياسي است.

جواد جهانگيرزاده با اشاره به سخنان رييس جمهور در نشست عصر امروز با رسانه‌هاي خبري داخلي و خارجي گفت: آنچه از حرفهاي آقاي رييس جمهور مي‌توان متوجه شد، ‌اين است که ظاهرا بود يا نبود دولت در موضوع اقتصاد کشور تاثيري ندارد و اصلا سياستي در دولت براي کنترل موضوعات ارزي وجود ندارد.

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي افزود: رييس جمهور پاسخ دهد مسئوليت به سامان کردن اوضاع اقتصادي، چه کسي و چه مجموعه‌اي است و اگر همه تقصيرها متوجه برخي عناصر داخلي و مسائل بين‌المللي است و سياستگذاري‌هاي دولت در اين خصوص غلط نبوده، چرا در طول چند روز انواع سياست‌هاي متنوع، متناقض و متضاد ابلاغ شد و سردرگرمي‌هايي را در دستگاهها و بخش خصوصي به وجود آورد. عضو کميسيون امنيت ملي مجلس ادامه داد: از اين سخنان مشخص بود آقاي احمدي نژاد اصلا قائل به اين امر نيست که سياست‌هاي متناقض دولت موجب بخشي از مشکلات جدي وضعيت اقتصادي کشور بوده است.

وي بيان کرد: از دولت انتظار است شرايط را کنترل کند، نه اينکه با ايجاد ابهام و اتهام زدن به ديگران خود را از موضوع مبرا کند زيرا چنين رفتاري قطعا در شأن رييس جمهور نيست و متهم کردن ديگران هيچ چيز از بار مسئوليت دولت و شخص احمدي نژاد براي سنجش کفايت لازم در اداره امور اقتصادي کشور نخواهد کاست.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس تاکيد کرد: آقاي احمدي نژاد در اين مصاحبه فقط به دنبال تسويه حساب سياسي بود و تلاش مي‌کرد تا با مبرا کردن خود و اطرافيان از شرايط اخير اقتصادي، نوک پيکان را متوجه ديگران کند.

وي صحبت‌هاي رييس جمهور در حوزه مسائل اقتصادي را فرافکني خواند و يادآور شد: هيچ برنامه‌اي در مجموعه صحبت‌هاي ايشان براي کنترل بازار ارز ديده نشد و فکر مي‌کنم اين نوع دفاع از عملکرد دستگاه اقتصادي، به هيچ وجه مناسب نبود زيرا کلماتي همچون شايد، اميدوارم، فکر ميکنم و امثالهم در حوزه اقتصاد هيچ تاثيري نخواهد داشت.

جهانگيرزاده با اشاره به بخشي از سخنان رييس جمهور که اشاره به پيامکي از قول رييس بانک مرکزي داشت، توضيح داد: منتسب کردن يک نهاد خبرگزاري به نهادهاي امنيتي و نظامي که در جريان فتنه جدي ترين نقش را در تنوير افکار عمومي جامعه داشته و هجمه به او، کوچک قلمداد کردن مشکل است. اين نماينده مردم در مجلس نهم بيان کرد: اگر اقتصادي که آقاي احمدي نژاد تا به اين حد از او دفاع مي کند، با يک خبر خبرگزاري از هم گسسته مي‌شود؛ ‌نشان دهنده آن است که ايشان از اقتصاد اطلاعات کافي ندارد.

عضو هيئت رئيسه مجلس اضافه کرد: ما به عنوان نمايندگان ملت حتما از جانب مردم سوال خواهيم کرد و با هرگونه مجوزي که قانون اساسي اجازه داده، موضوع را پيگيري مي‌کنيم.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود