کد خبر: 2623

تاریخ انتشار: 1391-06-26 - 19:58

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 988

اظهارات وزير ارشاد درباره‌ي مشكل كاغذ

چکیده: وزير ارشاد درباره مشكل كاغذ گفت: اين موضوع بارها در دولت پيگيري شده و نهايتا ما از نهادهاي حكومتي كه در بخش اقتصادي فعال هستند، خواسته‌ايم در واردات كاغذ كمك كنند تا اين مشكل حل شود. به گزارش […]

چکیده:

وزير ارشاد درباره مشكل كاغذ گفت: اين موضوع بارها در دولت پيگيري شده و نهايتا ما از نهادهاي حكومتي كه در بخش اقتصادي فعال هستند، خواسته‌ايم در واردات كاغذ كمك كنند تا اين مشكل حل شود.

به گزارش ايسنا، سيدمحمد حسيني در پاسخ به سؤالي درباره نحوه مقابله با بحران كاغذ كه براي انتشار كتاب و روزنامه‌ها مشكلاتي را ايجاد كرده است‌، بيان كرد: ظاهرا در واردات كاغذ به كشور وقفه‌اي ايجاد شده بود و واردكنندگان مي‌خواستند وضعيت كمي روشن‌تر شود تا بتوانند به واردات كاغذ ادامه دهند و همين وقفه باعث ايجاد مشكلات كنوني شده است.

او ادامه داد: ما اين مسأله را بارها در دولت پيگيري كرده‌ايم و حتا از نهادهاي حكومتي مانند شركت شستا كه در بخش‌هاي اقتصادي فعاليت مي‌كند، خواسته شده كه به واردات كاغذ كمك كند. ما پيگير اين موضوع هستيم و در اين زمينه كارگروهي تشكيل داده‌ايم كه به شكل مداوم مسأله كاغذ را پيگيري كند.

حسيني همچنين با اشاره به تمهيدات ديگري كه براي حل بحران كاغذ انديشيده شده است، بيان كرد: در اين مدت حتا هر كدام از اتحاديه‌هاي استاني كه به ما مراجعه كرده‌اند و گفته‌اند توانايي واردات كاغذ را دارند، ما به آن‌ها در زمينه دريافت تسهيلات و مجوزهاي لازم و ... كمك كرده‌ايم. در كل تأكيد رييس‌جمهور هم بر حل اين مشكل است و ايشان به آقاي دكتر غضنفري (وزير اقتصاد و بازرگاني) و آقاي دكتر بهمني (رييس بانك مركزي) براي حل اين موضوع تاكيد كردند. ضمن آن‌كه آقاي رحيمي هم در اين زمينه جلسات مختلفي داشتند.

وزير ارشاد همچنين در پاسخ به سؤالي درباره معافيت مالياتي كتاب‌فروشان كه پيش‌تر مطرح شده بود،‌ تصريح كرد: مدتي قبل مسأله معافيت مالياتي كتاب‌فروشان مطرح شده بود و فعلا سازمان مالياتي كشور از دريافت ماليات از اين بخش دست نگه داشته است. ما پيگير هستيم تا اين مشكل از سر راه كتاب‌فروشي‌ها برداشته شود.

 

منبع:

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود