کد خبر: 2640

تاریخ انتشار: 1391-06-21 - 19:49

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 973

با مخالفت نمایندگان با کلیات طرح تعیین تکلیف ردیف ها و اعتبارات جدول ۱۲؛ جدول ۱۲ قانون بودجه ۹۱ بدون تغییر ماند

چکیده: با رای مخالف نمایندگان مجلس به پیشنهادی مبنی بر الحاق یک بند به ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کلیات طرح تعیین تکلیف ردیف‌ها و اعتبارات جدول شماره ۱۲ تصویب نشد و این جدول بدون تغییر در قانون […]

چکیده:

با رای مخالف نمایندگان مجلس به پیشنهادی مبنی بر الحاق یک بند به ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کلیات طرح تعیین تکلیف ردیف‌ها و اعتبارات جدول شماره ۱۲ تصویب نشد و این جدول بدون تغییر در قانون بودجه باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (۱۹ شهریور) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درباره طرح الحاق یک بند به قانون بودجه ۱۳۹۱ کل کشور را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بررسی این طرح نادر قاضی پور، غلامعلی جعفرزاده و حسن کامران به عنوان مخالف و موسی الرضا ثروتی و حسینعلی حاجی دلیگانی و احمد سالک به عنوان موافق صحبت کردند.

 پس از پایان سخنان موافقان و مخالفان طرح مذکور، نمایندگان با کلیات طرح مخالفت کردند.

 بنابر ماده واحده این بند الحاقی باقیمانده اعتبار جدول شماره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور پس از تصویب این قانون، از جدول مذکور حذف و در ردیف شماره ... قرار می گیرد و متن زیر به عنوان یک بند به ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور مصوب ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۱ الحاق می شود:

 بند الحاقی: اعتبار ردیف ... توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و به شکل "خرید خدمت از شخصیت های حقیقی و حقوقی" در قالب آیین نامه ای که ظرف ۳ ماه پس از تصویب این قانون به تصویب هیات وزیران می‌رسد با رعایت کلیه ضوابط و مقررات، هزینه می‌گردد.

 معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور موظف است گزارش عملکرد این بند را در فواصل زمانی سه ماهه به کلیه کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارائه کند و دولت موظف است در تنظیم بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور، مفاد این قانون را رعایت کند.

 

منبع:خانه ملت

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود