کد خبر: 2651

تاریخ انتشار: 1391-06-09 - 19:12

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 3 002

کتاب "نقض" عبدالجلیل قزوینی در بیان حداد عادل

چکیده:  این کتاب سندی است بر ولایت‌مداری و شیعه بودن شما از آن موقع تاکنون.     غلامعلی حداد عادل در گردهمایی بزرگ اصولگرایان استان قزوین که همزمان با هفته دولت، یکشنبه شب پنجم شهریور در محل حسینیه […]

چکیده:

 این کتاب سندی است بر ولایت‌مداری و شیعه بودن شما از آن موقع تاکنون.

 

 

غلامعلی حداد عادل در گردهمایی بزرگ اصولگرایان استان قزوین که همزمان با هفته دولت، یکشنبه شب پنجم شهریور در محل حسینیه آیت‏‌الله شالی برگزار شد، گفت: 

 

کتابی که اخیراً و در ماه مبارک رمضان مطالعه کرده است، یادی از دانشمند سرشناس شیعه، عبدالجلیل رازی قزوینی کرد و با بیان این نکته که عبدالجلیل قزوینی ردی بر کتاب "بعض فضایح الروافض؛ بعضی از رسوایی‏‌های شیعیان" در دفاع از شیعیان نوشته است، گفت: ماجرای نوشتن این کتاب در نوع خودش جالب است، شخصی کتابی بر ضد شیعیان می‏‌نویسد که ترجمه فارسی‏‌اش می‏‌شود بعضی از رسوایی‏‌های شیعیان؛ کتابی به زبان فارسی و ساده و قابل استفاده برای عموم مردم، شیعیان می‏‌گردند که چه کسی دانشمند‏تر و ادیب‌‏تر و مجرب‌‏تر از بقیه هست که جواب این کتاب ضد شیعه را بدهد که به عبدالجلیل رازی قزوینی می‏‌رسند.

وی ادامه داد: ایشان هم بدون ذره‏‌ای اهانت، در کتابی که بعدها به خاطر اسم بلندش به اسم کتاب نقض عبدالجلیل معروف شد، به همه 230 ادعای این عالم ناصبی جواب می‏‌دهد، این کتاب سندی است بر ولایت‌مداری و شیعه بودن شما از آن موقع تاکنون.

 

منبع:مشرق 

کتاب ناب:

مطلب بخشی از سخنان دکتر حداد عادل در مراسم یاد شده بود.

قابل ذکر است این کتاب در ضمن مجموعه آثار کنگره بزرگداشت عبدالجلیل رازی قزوینی به همت موسسه فرهنگی دارلحدیث تحقیق و احیاء شده است و طی مراسمی در این کنگره  که به مناسبت بزرگداشت عبدالجلیل رازی قزوینی در 4 خرداد ماه 1391 در آن موسسه برگزار شد،رونمایی گردید.

 

منبع:

همچنین خبر برگزاری کنگره:

کنگره بزرگداشت عبد الجلیل رازی قزوینی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کنگره بزرگداشت عبدالجلیل رازی قزوینی نویسنده کتاب النقض از علمای بزرگ قرن ششم هجری قمری امروز پنج شنبه، چهارم خرداد ماه در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری، دبیر این همایش گفت: یاد انبیاء و اوصیا مایه نزول رحمت الهی است و بعد از انبیاء و اوصیا یاد علما برای همگان بویژه حوزه های علمیه آموزنده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ری‌شهری در ادامه گفت: ری در طول تاریخ و به‌ویژه قرن سوم که حضرت عبدالعظیم در آن ساکن شد، علمای بزرگی مثل ابن قبه، کلینی، صدوق، زکریای رازی و ابن فارس را تربیت کرده است.

وی اظهار داشت:‌ قرن ششم و هفتم دوران بالندگی تاریخ ری است که ابوالفتوح رازی، فخر رازی و عبدالجلیل رازی در این دوران بوده اند.

تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) خاطر نشان کرد: احیای آثار و کتاب‌های این افراد، معرفی افکار و فرهیختگان مکتب تشیع و معرفی پیشینه تاریخ ری، از اهداف برگزاری این کنگره است.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار برگزار کنندگان کنگره های قبل گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که برای عبدالجلیل رازی قزوینی صاحب کتاب نقض هم کنگره گرفته شود و حتی ایشان گفتند که اگر امکان یک کنگره به تنهایی نیست برای هر چند نفر یک کنگره برگزار شود.

شایان ذکر است، این کنگره عصر امروز با سخنرانی علی لاریجانی، منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان می دهد

منبع:رسا 

 


تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود