کد خبر: 2716

تاریخ انتشار: 1391-06-03 - 18:37

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 041

بهره برداری از مجتمع اداری - تجاری ناشران با مدیریت تعاونی ناشران استان قم و اولین پارکینگ مکانیزه هوشمند درقم

چکیده:  این مجتمع در زمینی به مساحت سه هزار و 200 مترمربع با زیربنای 30هزار متر مربع در 11 طبقه در نوع خود در کشور بی نظیر است و اولین پروژه تجاری - فرهنگی برای صنف ناشران است./این پارکینگ در بلوار […]

چکیده:

 این مجتمع در زمینی به مساحت سه هزار و 200 مترمربع با زیربنای 30هزار متر مربع در 11 طبقه در نوع خود در کشور بی نظیر است و اولین پروژه تجاری - فرهنگی برای صنف ناشران است./این پارکینگ در بلوار معلم در زمینی به مساحت 290مترمربع با زیربنای 250 مترمربع در 13 طبقه با ظرفیت پارک 144 خودرو در هفته دولت افتتاح می‌شود و شهروندان و زایران کریمه اهل بیت(س) می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: نخستین پارکینگ مکانیزه هوشمند با فناوری جدید، هفته دولت در قم به بهره برداری می‌رسد.

محسن نصیری اظهار داشت: پارکینگ مکانیزه هوشمند قم سومین پارکینگ مکانیزه در کشور است، دو پارکینگ قبلی با روش قدیمی پالتی مورد استفاده قرار گرفته اند ولی این پارکینگ برای اولین بار با روش شاتلی مورد بهره برداری قرار می گیرد که استهلاک کمتر، سرعت و طول عمر بیشتری نسبت به روش قبلی دارد.

وی افزود: این پارکینگ در بلوار معلم در زمینی به مساحت 290مترمربع با زیربنای 250 مترمربع در 13 طبقه با ظرفیت پارک 144 خودرو در هفته دولت افتتاح می‌شود و شهروندان و زایران کریمه اهل بیت(س) می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون شهردار قم تأکید کرد: دو پارکینگ دیگر نیز با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک و مشارکت بخش خصوصی در مرحله طراحی قرار دارد که بعد از اتمام طراحی کار اجرایی آن شروع می شود.

وی گفت: تا پایان شهریور ماه جاری پروژه مجتمع اداری - تجاری ناشران نیز که با مشارکت تعاونی ناشران استان قم در دست ساخت است افتتاح می شود.

نصیری درباره این پروژه افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت سه هزار و 200 مترمربع با زیربنای 30هزار متر مربع در 11 طبقه در نوع خود در کشور بی نظیر است و اولین پروژه تجاری - فرهنگی برای صنف ناشران است.

وی همچنین از هشت پروژه سرمایه گذاری شده در مرحله مذاکره و طراحی خبر داد و گفت: این پروژه ها مراحل قانونی خود را طی می کنند که مجموع هزینه آنان یک هزار و 200 میلیارد تومان است.

معاون سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم افزود: یکی از این پروژه ها مرکز تجاری سالاریه است که در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در 11 طبقه است که در دست ساخت می باشد و سایر پروژه ها نیز پس از طی مراحل طراحی؛ فعالیت عملیاتی و اجرایی آنان شروع می شود.

نصیری با بیان اینکه شهرداری قم آماده همه گونه همکاری، مشارکت و تعامل با سرمایه گزاران است، گفت: یکی از شیوه‌های تعامل با سرمایه گزاران بدین گونه است که شهرداری در زمین و عوارض را بعنوان آورده مشارکت می کند و سرمایه گزار هزینه طراحی و ساخت را می پردازد و پس از تکمیل پروژه به نسبت آورده طرفین درآمد حاصل از پروژه تقسیم می شود.

وی افزود: در شیوه دیگر؛ سرمایه گزار علاوه بری سرمایه گزاری؛ زمین پروژه را نیز تامین می کند و شهرداری در عوارض بعنوان آورده مشارکت می کند.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود