کد خبر: 2864

تاریخ انتشار: 1391-04-28 - 22:47

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 922

«طرح چکامه» و چاپ کتاب های ارزشمند درباره زنان و خانواده

چکیده: یکی از فعالیت های نشر هاجر انتشار کتاب های ارزشمند درباره زنان و خانواده است که در قالب طرحی با عنوان «چکامه» صورت خواهد گرفت.   به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی […]

چکیده:

یکی از فعالیت های نشر هاجر انتشار کتاب های ارزشمند درباره زنان و خانواده است که در قالب طرحی با عنوان «چکامه» صورت خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»، دست اندرکاران نشر هاجر معتقدند گسترش ارزش ها و ایجاد فرهنگ و تاثیر در زمینه های مختلف دینی در بخش زنان جامعه با ابزارهایی چون کتاب، مجله، اینترنت، فیلم و سایر ابزار و روش های نوین امکان پذیر است.

مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قصد دارد کتاب های ارزشمند در عرصه زنان و خانواده را که شامل آثار مکتوب فرهیختگان، دانش پژوهان و پایان نامه طلاب و دانشجویان می شود حمایت کند.

بر همین اساس پایان نامه طلاب سطوح دو، سه و چهار حوزه های علمیه خواهران با نمره بالای 19، پایان نامه طلاب و دانشجویان در عرصه زنان و خانواده، آثار طلاب، اساتید، مدیران و کارکنان حوزه های علمیه و آثار نویسندگانی که در حوزه های دینی و فرهنگی با اولویت موضوع زنان و خانواده نگارش دارند برای بررسی پذیرفته خواهد شد.

در ادامه آثار از سوی کارشناسان و گروه های علمی، مورد بررسی و رتبه بندی قرار می گیرد و در نهایت آثاری که با توجه به نیازهای روز تدوین شده باشند، در اولویت رسیدگی و چاپ قرار خواهند گرفت.

بنابر این گزارش، نشر هاجر با توجه به رتبه اثر، آن را به صورت حق التالیفی، کامل و مشارکتی خریداری کرده و از آن ها حمایت های ویژه ای انجام می دهد.

مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است.

علاقه مندانی که به شرکت در این طرح تمایل دارند می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی نشر هاجر http://hajar.whc.ir در این طرح ثبت نام کنند.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
دیدگاه کاربران

کل نظرات : 1

    1. مجتبی دولتی

      تاریخ : 13 بهمن 1395 21:24

      سلام.من یک پژوهش با موضوع نقش سیاسی اجتماعی زن در اسلام و ایران اسلامی دارم. می خواستم ببینم برای چاپ ان به عنوان کتاب از من حمایت می کنید؟اگر جواب مثبت هست چطور باید اقدام کنم؟


      نقل قول

      پاسخ

ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود