کد خبر: 2878

تاریخ انتشار: 1391-04-26 - 23:40

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 015

حجتیه‌ای‌ها در دام بهائیت گرفتار شدند ، یک شبکه غیرقانونی انجمن حجتیه منهدم شد

چکیده:  یکی از شبکه‌های غیرقانونی انجمن منحرف حجتیه منهدم شد و گروهی از اعضای اصلی آن بازداشت شدند.    به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، این شبکه کور وابسته به تشکیلات غیرقانونی انجمن حجتیه، همراه […]

چکیده:

 یکی از شبکه‌های غیرقانونی انجمن منحرف حجتیه منهدم شد و گروهی از اعضای اصلی آن بازداشت شدند. 

 

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، این شبکه کور وابسته به تشکیلات غیرقانونی انجمن حجتیه، همراه با هدایت سران این گروهک با وارد کردن تعدادی از جوانان مسلمان در جلسات فرقه‌ ضاله بهائیت به زعم خود در صدد مقابله با این فرقه برآمدند که این اقدامات غیرقانونی آنها با تبعات منفی همراه بود.

برابر اطلاعات به دست آمده، متأسفانه اقدام گروهک غیرقانونی انجمن حجتیه باعث آلوده شدن جوانان مذکور به مفاسد عدیده اخلاقی و عقیدتی شد و تبعات سوئی در بر داشت، چرا که جلسات فرقه ضاله بهائیت آلودگی زیادی به مفاسد داشته و این افراد مسلمان مجبور بودند خود را همرنگ جماعت نشان دهند و معاشرت‌هایی خارج از چارچوب شرعی داشته باشند.

از سوی دیگر نفوذ دادن جوانان و نوجوانان مسلمان به درون جلسات فرقه ضاله بهائیت این توهم و شائبه را در تشکیلات ایجاد می‌‌کند که آنها موفق به جذب مسلمانان شده و همین امر باعث تقویت انگیزه‌های مبلغان فرقه ضاله بهائیت می‌شود.

این افراد نفوذی هیچ‌گونه مجوز قانونی برای اقدام غیر قانونی و غیر شرعی خود نداشتند و سران انجمن که این حکم را برای جوانان مسلمان (برابر اعترافات متهمان) صادر کرد و آنها را آلوده ساخته، بایستی خود پاسخگوی این اقدام باشند.

بدون شک گروهک غیرقانونی انجمن حجتیه که خود دارای انحرافات بسیاری است، نمی‌تواند انجمنی مطلوب برای مقابله با فرقه ضاله صهیونیستی و ضدامنیتی بهائیت باشد.

 

منبع:فارس 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود