کد خبر: 2889

تاریخ انتشار: 1391-04-25 - 16:20

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 808

برادر احمدی نژاد:دولت می‌خواهد با گرانی‌ها مردم را از ولایت جدا کند

چکیده: حال که جریان انحرافی و دولت نتوانست در انتخابات و دیگر جریان‌های برنامه‌ریزی شده از سوی آنها موفق نشد به گرانی لجام گسیخته در کشور دامن زده است تا آستانه صبر و تحمل مردم را تمام کند و به خیال […]

چکیده:

حال که جریان انحرافی و دولت نتوانست در انتخابات و دیگر جریان‌های برنامه‌ریزی شده از سوی آنها موفق نشد به گرانی لجام گسیخته در کشور دامن زده است تا آستانه صبر و تحمل مردم را تمام کند و به خیال اینکه مردم با این فشارها به خیابان می‌ریزند و از ولایت دست می‌کشند.

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور گفت: جریان انحرافی نمی‌تواند با ترفند گرانی مردم را از ولایت جدا کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، داود احمدی‌نژاد در اجتماع پیروان ولایت این شهرستان از ولایت به عنوان ستون و پرچمدار انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ما اگر 32 سال جلوی همه استکبار ایستادیم، الگوی جهانیان شدیم و رویش‌های زیادی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا ایجاد شد به برکت ولایت فقیه بود.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: روسای جمهور و مسئولان دیگر قوا و مجموعه کارگزاران نظام نبودند که ما را به اینجا رساندند. بلکه این همه سربلندی امروز ایران در دنیا به برکت رهبری حکیمانه ولایت بود که همه قوای کشور را برای خدمت به حرکت درآورد.


وی تصریح کرد: هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری این کار را به درستی با شعار وحدت کلمه انجام دادند و امروز دنیا را با همین تفکر فتح می‌کنیم.

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور با انتقاد از برخی از مسئولان مملکتی درباره ایجاد وحدت در جامعه ابراز داشت: چطور می‌شود که باغبان و بقال می‌فهمد که باید وحدت جامعه حفظ شود ولی برخی‌ها نمی‌فهمند و ایجاد اینگونه اختلافات در کشور به واقع ریختن آب در آسیاب دشمن است و آمریکا و دیگر دشمنان نظام و جمهوری اسلامی در حقیقت از این وحدت مردم هراس دارند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: هرکسی بخواهد به این وحدت جامعه خدشه وارد کند همان خائن است و مظهر شیطان برای جدایی و نفاق در کشور است.

وی در مسیر ولایت‌بودن را در مسیر و مکتب حسین بن علی دانست و گفت: اگر به دنبال مکتبی غیر از حسین (ع) هستید نمی‌توانید با ولایت کار کنید چرا که ولایت جمع ما را با اعتقاد به مکتب آن امام‌زاده به پیش برد.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: خداوند متعال خواست تا قیام حسین بن علی (ع) در روز عاشورا شکل بگیرد تا کاخ ستمگران پس از سالیان سال توسط ایران به عنوان نماد قیام ایشان بلرزد.

وی اضافه کرد: در واقع انقلاب اسلامی کاروان رستگاری است که امروز دنیا به این مهم رسیده است که باید از ایران درس مبارزه با مستکبران را بگیرد و چه خوب می‌بینیم که مستبدان عالم در کشورهایی همچون بحرین، عربستان و مصر با قیام مردم کشورشان به تاسی از ایران سرنگون شدند و یا در حال سرنگونی هستند.


احمدی‌نژاد با انتقاد از کج‌فهمی‌های برخی افراد معلوم الحال داخلی به ویژه دولتی‌ها ابراز داشت: امروز دنیا ما را به عنوان الگو برای قیام‌ها و خیزش‌های خود قرار داده است در حالی که برخی افراد منحرف داخلی که از عوامل دشمنان برای براندازی نظام هستند به ویژه در بدنه دولت در اظهار نظر جدید خود می‌گویند که دنیا خودشان در حال تجمیع شدن هستند و ما هیچ نقشی در این بیداری اسلامی نداریم.

برادر رئیس جمهور تصریح کرد: بیداری در دنیا اسلامی است و ملت ایران نقشی کلیدی در این کار داشته‌اند و بدانید که دشمن به کجا نفوذ کرده است و امروز با شعار امام زمان(عج) می‌خواهد مسیر کاروان را تغییر دهد که این مسیر همان مسیر خوارج نهروان است که می‌گفتند ما خود به خدا متصل هستیم و به امیرالمومنین نیازی نداریم.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: راه سربلندی و عاقبت به خیری پشت سر ولایت بودن است و باید با بالا بردن ظرفیت خود در مسیر ولایت گام برداریم و هیچ گاه از این مسیر خارج نشویم.

دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: حال که جریان انحرافی و دولت نتوانست در انتخابات و دیگر جریان‌های برنامه‌ریزی شده از سوی آنها موفق نشد به گرانی لجام گسیخته در کشور دامن زده است تا آستانه صبر و تحمل مردم را تمام کند و به خیال اینکه مردم با این فشارها به خیابان می‌ریزند و از ولایت دست می‌کشند.

احمدی‌نژاد خطاب به دولت و سران فتنه و جریان انحراف که به گفته وی، همه با هم در یک مسیر برای نابودی انقلاب تلاش می‌کنند ابراز داشت: شماها کور خوانده‌اید که می‌توانید این ملت را با نقشه‌ای شومی همچون گرانی و فشار اقتصادی از پای درآورده تا به مقاصد خود برسید چرا که این ملت در 32 سال از عمر انقلاب گذشته است، ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه و رهبر خود هستند و این شما هستید که در مسیر خوارج قرار گرفته‌اید.

 

منبع:

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود