کد خبر: 2991

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 903

حدادعادل: به غیرقابل پیش‌بینی بودن دولت احمدی‌نژاد عادت کرده‌ایم

چکیده: تغییر استاندار جزء اختیارات دولت است و ما هشت سال است که به غیرقابل پیش‌بینی بودن دولت آقای احمدی‌نژاد عادت کرده ایم! غلامعلی حدادعادل در واکنش به تغییرات اخیر برخی استاندار‌ها، گفت: این دولت […]

چکیده: تغییر استاندار جزء اختیارات دولت است و ما هشت سال است که به غیرقابل پیش‌بینی بودن دولت آقای احمدی‌نژاد عادت کرده ایم!

غلامعلی حدادعادل در واکنش به تغییرات اخیر برخی استاندار‌ها، گفت: این دولت است دیگر، تعیین استاندار از اختیارات دولت است.

نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در پاسخ به این پرسش خبرآنلاین که زمزمه‌هایی درباره تغییر استاندار تهران شنیده می‌شود، ارزیابی شما چیست؟، گفت: تغییر استانداران از اختیارات هیأت دولت است و ما در مقدمات آن هم نقشی نداریم.

وی با اشاره به تغییر استانداران قم و خراسان‌شمالی هم گفت: این تغییرات واکنش‌هایی را هم در پی داشته است ولی به هر حال تعیین استاندار از اختیارات هیأت دولت است.

حدادعادل در پاسخ به پرسش دیگر خبرآنلاین درباره اینکه اگر استاندار تهران تغییر کند، آیا مجمع نمایندگان استان واکنشی به این امر نشان خواهد داد؟، اظهار داشت: همان‌طور که عرض کردم تغییر استاندار جزء اختیارات دولت است و ما هشت سال است که به غیرقابل پیش‌بینی بودن دولت آقای احمدی‌نژاد عادت کرده ایم!

نماینده تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری درخصوص هدایت جریان اصلاحات توسط سیدمحمد خاتمی، تصریح کرد: ما به آنها کار نداریم. فعلاً اجازه دهید ما کارهای خود اصولگرایان را دنبال کنیم.

وی درباره جریان‌های تندروی اصلاح طلب هم گفت: جواب من هم همان جواب آقای خاتمی است که از این تندروی‌ها راضی نیست. چرا که ایشان خودش مطلع است که تندروی‌ها چقدر به کشور و انقلاب ضربه زد

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود