کد خبر: 3088

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 830

رسايي : احمدي نژاد در جريان پولهايي كه رحيمي خرج انتخابات مي كرد قرار داشت

چکیده: آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به من گفتند این پول‌ها، پول‌هایی است که آقای رحیمی از طریق فعالیت‌های حقوقی و پرونده‌هایی که پیگیری کرده‌ به دست آورده‌اند.   نماینده مردم تهران در مجلس شورای […]

چکیده:

آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به من گفتند این پول‌ها، پول‌هایی است که آقای رحیمی از طریق فعالیت‌های حقوقی و پرونده‌هایی که پیگیری کرده‌ به دست آورده‌اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به من گفتند این پول‌ها، پول‌هایی است که آقای رحیمی از طریق فعالیت‌های حقوقی و پرونده‌هایی که پیگیری کرده‌ به دست آورده‌اند.
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی فارس با اشاره به انتشار گزارش روزنامه ایران در مورد ابعاد جدید پرونده بیمه و دریافت مبالغی پول از سوی محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور از سوی "جابر-ا" از متهمان این پرونده گفت: نکته اول این است که اگر کسی درباره مسائلی این چنینی برای رسیدگی قضایی رضایت داشته باشد یا نه ،حالا رئیس جمهور باشد یا هر کسی دیگری چندان مهم نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رحیمی برای من پیغام فرستاد که اگر نیاز به کمک مالی دارید ملاقاتی با آقای رحیمی بکنید و از ایشان کمک بگیرید. من در آن موقع در پاسخ به این دعوت گفتم که اگر آقای رحیمی قصد کمک دارد مانند همه ، مبلغ خود را به شماره حسابی که اعلام کرده‌ام واریز کنند.

رسایی در ادامه تصریح کرد: در پاسخ به این موضع من ، گفتند که اینگونه نمی‌شود و لازمه پرداخت کمک دیدار با آقای رحیمی است. من آن موقع این مسئله را نپذیرفتم که دیداری با آقای رحیمی داشته باشم.

وی افزود:البته من بعدها با آقای احمدی نژاد در این خصوص صحبت کردم که معنا ندارد آقای رحیمی نسبت به بکارگیری چنین شیوه‌ای برای پرداخت به کمک مالی به نامزدها اقدام کند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به من گفتند این پول‌ها، پول‌هایی است که آقای رحیمی از طریق فعالیت‌های حقوقی و پرونده‌هایی که پیگیری کرده‌ به دست آورده‌اند.

وی افزود: من به ایشان گفتم که حتی اگر آقای رحیمی این پول‌ها را از این طریق به دست ‌آورده باشند، این که آقای رحیمی با نماینده‌ها این گونه جلسه بگذارد و مشخص هم نیست که در این جلسه‌ها نیز چه می‌گذرد چندان با روش و منش دولت شما مطابق نیست بعدا" ما فهمیدیم که این موضوع آقای ابدالی و ارتباط ایشان با آقای رحیمی و چک‌هایی که داده می‌شد، چگونه است.

رسایی در پایان تصریح کرد: در هر ترتیب با توجه به اینکه این گونه صحبت‌ها مطرح می‌شود، قوه قضائیه وظیفه بررسی این مسئله را دارد و اگر این کار را انجام ندهد مشخص می‌شود خود قوه قضائیه مشکل دارد

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود