کد خبر: 3194

تاریخ انتشار: 1391-02-13 - 14:29

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- چهره ها / چهره ها
0
بازدیدها: 1 979

همسر شهید مطهری: چون علی اهل باج دادن نیست، می​خواهند با تهمت او را از میدان به در کنند

چکیده:وقتی فهمیدند علی آقا اهل معامله و باج نیست و تطمیع فایده ندارد و چون شجاع است تهدید هم فایده نکرد، تنها راهشان تخریب و تهمت بود و دیدید در شب انتخابات چه کردند. البته دقیقا می​دانم چه کسانی آن […]

چکیده:وقتی فهمیدند علی آقا اهل معامله و باج نیست و تطمیع فایده ندارد و چون شجاع است تهدید هم فایده نکرد، تنها راهشان تخریب و تهمت بود و دیدید در شب انتخابات چه کردند. البته دقیقا می​دانم چه کسانی آن پیامک رذالت آمیز را طراحی و در شب انتخابات در حجم بسیار وسیع منتشر کردند و به او دروغ بستند. بعضی از آنها پرونده دارند و از علنی شدن آن توسط علی می​ترسند. چاره را در از میدان به در کردن او با تهمت «ضد ولایت فقیه» دیدند.

 

هر ساله در ایام شهادت شهید مطهری گروه​های مختلف از خواهران به دیدار همسر استاد می روند و وی به بیان نکات و خاطراتی درباره استاد می پردازد.
به گزارش خبر آنلاین یکی از دیدارهای امسال به خاطر سؤال غیر منتظره یکی از حضار شاهد اتفاق نادری بود. پس از سخنان همسر استاد یکی از حاضران، پرسید: چرا با وجود پدری مثل شهید مطهری و مادری مثل شما، علی آقا این طور از کار درآمده و با ولایت فقیه مشکل دارد؟
همسر استاد که گویی انتظار چنین حرفی را نداشت در پاسخ گفت: در مسائل سیاسی دوست ندارم اظهار نظر کنم. الان هم مخصوصا چون دوره انتخابات است هر سخن دیگری گفته بودید سکوت می کردم اما در برابر این تهمت نمی توانم سکوت کنم. من از انتقاد درست از شهید مطهری هم ناراحت نمی شوم چه رسد به علی آقا. اما تهمت و افترا حسابش جداست.
وی افزود: این سخن شما من را به یادتهمت​هایی که به شهید مطهری می زدند انداخت که اتفاقا خیلی​هایش از طرف انقلابی​های مسلمان بود.چون از پس قدرت فکری او بر نمی آمدند همه نوع تهمتی نثارش می کردند. مثل ساواکی، سرمایه دار، راحت طلب، غیر انقلابی و سنی. علی آقا هم اهل باج دادن نیست و لذا با این گونه تهمت​ها می خواهند او را از میدان به در کنند.
همسر شهید مطهری خطاب به فرد سوال کننده ادامه داد: من به شما خواهر عزیز دو توصیه مادرانه می کنم. اول اینکه من انقلابی بودن شما را می​ستایم ولی گمان نکنید چون انقلابی هستید پس همه افکار و اعمال شما صحیح است و مهر امام زمان خورده است و بهشت شما تضمین شده است. پس در حرف​های خود بیشتر دقت کنید. دوم اینکه به معنای حرفی که می زنید خوب توجه کنید. شما کسی را ضد ولایت فقیه معرفی می​کنید که اخیرا مراجع و بزرگانی مثل آیت الله صافی، آیت الله مکارم و آیت الله مقتدایی از مواضع او علنا تمجید کرده​اند. پس اینها همه ضد ولایت فقیه هستند؟ خودتان می​دانید که علمای بزرگ در تأیید مواضع افراد خیلی احتیاط می​کنند. من از این سه بزرگوار که به یاری مظلوم آمدند تشکر می کنم. متأسفانه در این مدت از بعضی ازکسانی که با شهید مطهری مرتبط بودند حرکات و سخنان عجیبی دیدیم. وقتی علی آقا را در مرحله اول تأیید صلاحیت​ها تحت عنوان عدم التزام به اسلام و نظام و ولایت فقیه از طرف هیئت​های اجرایی رد صلاحیت کردند همین افراد گفتند اتفاق خاصی نیفتاده و رسیدگی می​شود با اینکه علی را از باطن کاملا می​شناسند ولی سیاست بازی اجازه نداد حتی کوچکترین تعجبی از خود بروز بدهند.
وی در ادامه با بیان اینکه «چون علی فرزندم است من دوست نداشتم اظهار نظر کنم و دغدغه من انتخاب شدن او نیست»، خاطرنشان کرد: او انتخاب بشود یا نشود کار بزرگی انجام داده و نماینده بودن را عملا معنا کرده است. ولی آیا حق ندارم که از سیل تهمت​های ناروا به فرزندم که افکار او را از نزدیک می​شناسم ناراحت باشم؟ وقتی فهمیدند علی آقا اهل معامله و باج نیست و تطمیع فایده ندارد و چون شجاع است تهدید هم فایده نکرد، تنها راهشان تخریب و تهمت بود و دیدید در شب انتخابات چه کردند. البته دقیقا می​دانم چه کسانی آن پیامک رذالت آمیز را طراحی و در شب انتخابات در حجم بسیار وسیع منتشر کردند و به او دروغ بستند. بعضی از آنها پرونده دارند و از علنی شدن آن توسط علی می​ترسند. چاره را در از میدان به در کردن او با تهمت «ضد ولایت فقیه» دیدند.
همسر شهید مطهری افزود: همان آقایانی که این همه دم از ولایت می زنند خبر قطعی داشتند که رهبر عزیز انقلاب در مقابل انتقادهایی که درباره علی آقا مطرح شده بود فرموده بودند که «او به تکلیفش عمل می کند، مثل پدرش است». با این حال برای حذف ایشان چه ها که نکردند. موضع رهبر عزیز را مقایسه کنید با آنچه این سایت​ها به خورد جوانان انقلابی می دهند. من نمی​خواهم چهار سال دیگر او را زیر رگبار تهمت​ها ببینم. شما هم به هر کس تشخیص دادید رأی دهید ولی بازیچه تهمت زنندگان نشوید. قل اعملوا فسیری الله عملکم و رسوله و المؤمنون

 

منبع:خبرانلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود