کد خبر: 3196

تاریخ انتشار: 1391-02-12 - 15:55

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 871

دست همکاری اپوزیسیون و تندروهای داخلی برای تخریب مطهری

چکیده: نکته جالب این که اپوزیسیون خارج از کشور نیز که کماکان به دنبال طرح تحریم انتخابات است و با دعوت چهره هایی نظیر مهدی خزعلی و علی شکوهی و طیفی از روزنامه نگاران منتقد به حضور در انتخابات و تک […]

چکیده:

نکته جالب این که اپوزیسیون خارج از کشور نیز که کماکان به دنبال طرح تحریم انتخابات است و با دعوت چهره هایی نظیر مهدی خزعلی و علی شکوهی و طیفی از روزنامه نگاران منتقد به حضور در انتخابات و تک رای به علی مطهری نگران افزایش مشارکت در انتخابات است، با تایید تخریب های انجام شده افراطیون اصولگرا علیه مطهری، در جهت طرح آنان گام بر می دارد

 

در فاصله سه روز تا دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تخریبهای دو طیف افراطیون اصولگرا در دو جببهه متحد و پایداری و اپوزیسیون خارج از کشور علیه تنها چهره مطرح منتقد در مجلس به اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»؛ در روزهای اخیر جریان رسانه ای جبهه متحد اصولگرایان و پایداری که برخی از خبرگزاری های رسمی و ده ها سایت و روزنامه را در اختیار دارند، با هدف کاهش آرای علی مطهری اقدام به تخریب وی کرده و ده ها مطلب علیه وی منتشر کرده اند.

این تخریب ها که از حدود یک ماه قبل با نوشته ای از چهره رسانه ای پایداری، وحید یامین پور آغاز شد، با هدف حذف تنها چهره منتقد و خارج از زد و بندهای سیاسی اصولگرایان از مجلس نهم آغاز شد و اکنون با نزدیک شدن به انتخابات، فعالیت اپوزیسیون خارج از کشور در همین راستا نیز به آن اقدامات افزوده شده است.

جبهه متحد اصولگرایان که توسط طیف نزدیک به غلامعلی حداد عادل و ایثارگران و رهپویان اداره می شود، حضور علی مطهری و انتقادات وی نسبت به عملکرد حداد عادل را مانعی برای تثبیت ریاست حداد عادل بر مجلس نهم می دانند و با حرکتهای غیرهماهنگ شده وی مشکل دارند.

آخرین اختلاف علی مطهری با این طیف، مربوط به پس نگرافتن امضای خود از طرح استیضاح وزیر کار به دلیل انتصاب سعید مرتضوی بود، در حالی که جریان ایثارگران و رهپویان که طراحان اصلی این استیضاح بودند، پس از پس گرفتن امضای خود، با عدم استعفای مرتضوی مضحکه افکار عمومی شدند.

اما نکته جالب این که اپوزیسیون خارج از کشور نیز که کماکان به دنبال طرح تحریم انتخابات است و با دعوت چهره هایی نظیر مهدی خزعلی و علی شکوهی و طیفی از روزنامه نگاران منتقد به حضور در انتخابات و تک رای به علی مطهری نگران افزایش مشارکت در انتخابات است، با تایید تخریب های انجام شده افراطیون اصولگرا علیه مطهری، در جهت طرح آنان گام بر می دارد.

بازنشر تولیدات رسانه ای افراطیون نظیر اینکه علی مطهری تفاوتی با احمدی نژاد ندارد و وی 6 سال قبل به احمدی نژاد تبریک گفته است، در چارچوب همین سناریو انجام می شود.

 

منبع:

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود