کد خبر: 3200

تاریخ انتشار: 1391-02-11 - 17:12

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اقتصاد / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 2 011

نامه مهم جامعه مدرسین به احمدی نژاد/ دولت جلوی گرانی‌ها را بگیرد

چکیده: بدیهی است چنانچه این گرانی ها تداوم پیدا کند، بیم آن می رود که اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه اسلامی ما – که همانا صاحبان اصلی این انقلاب اند – با معضلات جدی مواجه شوند. جامعه مدرسین حوزه […]

چکیده: بدیهی است چنانچه این گرانی ها تداوم پیدا کند، بیم آن می رود که اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه اسلامی ما – که همانا صاحبان اصلی این انقلاب اند – با معضلات جدی مواجه شوند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای به رئیس جمهور، از وی خواستند با بهره گیری از نظرات کارشناسان اقتصادی جلوی گرانیها و افزایش قیمتها را بگیرد.

به گزارش 19 دی، در نامه جامعه مدرسین که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این جامعه رسیده خطاب به محمود احمدی نژاد آمده است: با سلام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی، به اطلاع می‌رساند طبق اخبار و گزارش‌های واصله و شواهد موجود، طی چند ماهه اخیر موج نسبتا عظیمی از گرانی متوجه کالاهای اصلی و مورد نیاز مردم شریف ایران شده و مشکلات و نارضایتی در حد گسترده ای را به وجود آورده است. به طوری که مراجع معظم تقلید و علما اعلام دامت برکاتهم نیز نسبت به این مسئله ابراز نگرانی فرموده اند.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است چنانچه این گرانی ها تداوم پیدا کند، بیم آن می رود که اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه اسلامی ما – که همانا صاحبان اصلی این انقلاب اند – با معضلات جدی مواجه شوند.

در ادامه نامه جامعه مدرسین تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر اساس وظیفه اسلامی و اجتماعی در حمایت از اقشار محروم جامعه ضمن تشکر از اقدامات اخیر دولت در ارتباط با نظارت و مهار این گرانی ها و با نظر به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر حل معضلات اقتصادی و توجه به مشکلات اقشار آسیب پذیر، بر تداوم تظارت ها تاکید کرده و از دولت محترم می خواهد ضمن تبادل نظر با کارشناسان اقتصادی و بهره گیری از مشاوره دلسوزان انقلاب و نظام، جلوی گرانی ها و افزایش قیمتهای موجود را بگیرد تا به خواسته مردم شریف جامه عمل پوشانده شود.

پیشاپیش از بذل توجه و خدمات ارزنده جنابعالی و دولت محترم سپاسگزاریم.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود