کد خبر: 3242

تاریخ انتشار: 1391-02-04 - 10:35

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 549

ایهود باراک وزیر دفاع رژیم صهیونیستی:ایرانی ها بمب می خواهند اما تقیه می کنند!

چکیده: وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال سی ان ان درباره میزان موثر بودن تحریم های بین المللی علیه ایران گفت : " این تحریم ها موثر بوده اند اما کارگر نبوده اند    ایهود باراک وزیر دفاع […]

چکیده:

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال سی ان ان درباره میزان موثر بودن تحریم های بین المللی علیه ایران گفت : " این تحریم ها موثر بوده اند اما کارگر نبوده اند 

 

ایهود باراک وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بار دیگر ناراحتی خود از مذاکرات استانبول اعلام کرد.

به گزارش عصر ایران ایهود باراک روز پنج شنبه در مصاحبه با کریستین امانپور مصاحبه گر معروف شبکه سی ان ان با اشاره به بدبینی خود به مذاکرات ایران و اعضای گروه 1+5 مدعی شد : ایران سابقه بلندی در فریب جامعه جهانی دارد و این فریب گاهی از طریق اقداماتی چون مذاکرات صورت می گیرد بنابراین ما مقداری در این باره تردید داریم.

باراک افزود : " مسلمانان اصطلاحی به عنوان تقیه دارند که بر اساس آن می توانند غیر مسلمانان را فریب دهند تا بدین وسیله مذهب شان را حفظ کنند."

باراک در ادامه مدعی شد : " واضح و آشکار است که ایرانیان به دنبال کسب توانمندی های هسته ای هستند و بدین منظور آماده هر گونه فریب و مواجهه با جامعه جهانی هستند."

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال سی ان ان درباره میزان موثر بودن تحریم های بین المللی علیه ایران گفت : " این تحریم ها موثر بوده اند اما کارگر نبوده اند ."

باراک در ادامه مدعی شد که رهبران ایران هنوز تصمیم به ساخت بمب نگرفته اند چرا که از نظر او از حمله نظامی غرب یا اسراییل علیه خودشان بیمناکند.

باراک در ادامه با تکرار خواسته های اسراییل گفت : اگر ایران غنی سازی 20 را متوقف کرده ، اورانیوم 20 درصدغنی شده خود را به کشوری ثالث بفرستد ، با شرایط آژانس بین المللی انرژی هسته ای موافقت کرده و تاسیسات غنی سازی خود در قم را تعطیل کند ، اسراییل راضی خواهد بود!

وزیر دفاع اسراییل این خواسته ها را به عنوان شروط اصلی مذاکرات دانست که از نظر او در هر نوع مذاکرات با ایران باید به عنوان خواسته های اصلی مطرح شود .
باراک در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اسراییل پیش از حمله احتمالی به تاسیسات هسته ای ایران آمریکا را از اقدام خود آگاه خواهد کرد یا نه ؟ گفت : ما مذاکراتی روشن و صادقانه در این باره با آمریکایی ها داشتیم ؛ ما هر چه را که منطقی بدانیم انجام خواهیم داد.

باراک در این گفت و گو اشاره ای به زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی و عدم عضویت اسرائیل در معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای نکرد!

 

منبع:عصرایران 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود