کد خبر: 3252

تاریخ انتشار: 1391-02-02 - 21:09

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 221

واکنش صدیقی به اظهارات الهام: توهین‌کنندگان علم و تقوا ندارند

چکیده: امام جمعه موقت تهران در واکنش به اظهارات الهام تصریح کرد: اگر کسی مومن باشد می داند که ولی فقیه نایب امام زمان است. در طول مدت رهبری مقام معظم رهبری همه کارهای ایشان بر اساس حکمت و مصلحت بوده […]

چکیده:

امام جمعه موقت تهران در واکنش به اظهارات الهام تصریح کرد: اگر کسی مومن باشد می داند که ولی فقیه نایب امام زمان است. در طول مدت رهبری مقام معظم رهبری همه کارهای ایشان بر اساس حکمت و مصلحت بوده است. این حرفها حرفهای کسانی است که خیلی بنیه ای ندارند اگر بنیه علمی و تقوایی داشتند این حرفهای ناشیانه را نمی زدند.

 

امام جمعه موقت تهران در واکنش به اظهارات اخیر الهام در خصوص عضویت افراد بیکار در مجمع تشخیص برای جلوگیری از مزاحمت آنان برای نظام، گفت: این حرف‌ها، حرف کسانی است که خیلی بنیه ای ندارند، اگر بنیه علمی و تقوایی داشتند این حرف های ناشیانه را نمی‌زدند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق از سوی کاندیداها در رقابت انتخاباتی عین اسلام است.

وی در ادامه اظهار داشت: قرآن کریم همه را دعوت به اخلاق و اخوت، رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از سرزنش کرده است.

صدیقی با اشاره به اینکه کاستن از مقام اشخاص یا پرهیز از غیبت و حرکت هایی که در اسلام حرام است مورد توصیه همیشگی اسلام و قرآن بوده است، گفت: شرایط حاضر هم امتحانی است که باید همگی این موارد را رعایت کنند.

امام جمعه موقت تهران همچنین در خصوص اظهارات غلامحسین الهام عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کسی مومن باشد می داند که ولی فقیه نایب امام زمان است.

وی خاطر نشان کرد: در طول مدت رهبری مقام معظم رهبری همه کارهای ایشان بر اساس حکمت و مصلحت بوده است.

صدیقی تاکید کرد: یقینا تمام کارهای رهبر معظم انقلاب با مشورت با کارشناسان امین و متخصص انجام می گیرد.

امام جمعه موقت تهران در واکنش به این اظهارات تصریح کرد: این حرفها حرفهای کسانی است که خیلی بنیه ای ندارند اگر بنیه علمی و تقوایی داشتند این حرفهای ناشیانه را نمی زدند.

غلامحسین الهام در پاسخ به سوال یکی از سایت های خبری درباره حضور چهره‌های مورد انتقاد جبهه پایداری در حکم جدید رهبر انقلاب برای اعضای مجمع تشخیص گفته بود: به نظرم مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، به‌خصوص افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند. در مجمع تشخیص مصلحت، انتصاب خود افرادش هم یک جور مصلحت است. هم مصلحت است و هم باید از اطلاعات آنها در یک جائی در نظام استفاده شود که می‌شود.

الهام در ادامه افزوده بود: تثبیت آقای هاشمی را هم رهبری بر تغییر وی ارجح می‌بینند، ولی معلوم است که مجمع کارآیی خود را از دست داده است. شاید این طور تلقی شود که این عدم کارآیی به دلیل نسبت مجمع با دولت و رفتارهای تند و کینه‌ورزانه آن با دولت است و دولت که عوض شود، این کارآیی‌ها برمی‌گردد و رفتارها تغییر می‌کنند.

 

منبع:عصرایران 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود