کد خبر: 3246

تاریخ انتشار: 1391-02-02 - 21:58

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 217

آیت الله مصباح یزدی گفته است حمایت از احمدی نژاد در جهت ترویج مشایی حرام است،جبهه پايداري چرا حمایت از احمدی نژاد را پنهان مي كند

چکیده: آیت الله مصباح در خصوص قهر رئیس جمهوری در سال گذشته فرموده بودند که اگر حمایت از آقای احمدی نژاد مستلزم ترویج مشایی شود ، حمایت از احمدی نژاد حرام است. دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: آیت الله […]

چکیده: آیت الله مصباح در خصوص قهر رئیس جمهوری در سال گذشته فرموده بودند که اگر حمایت از آقای احمدی نژاد مستلزم ترویج مشایی شود ، حمایت از احمدی نژاد حرام است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: آیت الله مصباح در خصوص قهر رئیس جمهوری در سال گذشته فرموده بودند که اگر حمایت از آقای احمدی نژاد مستلزم ترویج مشایی شود ، حمایت از احمدی نژاد حرام است.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در اجلاس سراسری دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان در سراسر کشور موفق تر از سایر جریانها بود و در مرحله اول توانسته اکثریت کرسی های مجلس را به دست آورد.

حبیبی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی نقش ویژه ای در موفقیت جبهه متحد اصولگرایان داشت ، ما پای روحانیت ایستاده ایم و پیوند موتلفه اسلامی و روحانیت پیوندی فصلی، موسمی و یا انتخاباتی نیست بلکه با اعتقاد از ابتدای تشکیل در خط روحانیت و ولایت عمل کرده ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما روحانیت را پیشتاز انقلاب می دانیم و به این مساله اعتقاد محکم داریم نه مانند حرف های فریبکارانه ای که عده ای می زنند . منافقین در اول انقلاب از امام(ره) دم می زدند و به دنبال تخریب دیگران بودند. امروز نیز می بینیم عده ای می گویند ما تابع مقام معظم رهبری هستیم اما در عمل می بینیم یاران انقلاب را تخریب می کنند و به دنبال زدن بازوان ولایت هستند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ یاران انقلاب و بازوان مقام معظم رهبری مساله ای سرنوشت ساز است بیان داشت: دشمنی ها علیه موتلفه اسلامی در قبل از برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس طراحی شده بود، حتی مفسرین خارجی نیز اعتقاد دارند که اصولگرایی به معنای واقعی در میان تمام تشکل های موجود در کشور را موتلفه اسلامی از سال 1342 به وجود آورده است.

حبیبی در ادامه خاطر نشان کرد: جبهه پایداری از بدو تشکیل علیه جبهه متحد اصولگرایان و حزب موتلفه اسلامی مخالفت های ویژه ای داشته است.

وی در ادامه در خصوص نقاط ضعف جبهه پایداری اظهار داشت: نقاط ضعف اساسی در جبهه پایداری وجود دارد. آیت الله مصباح در خصوص قهر رئیس جمهوری در سال گذشته فرموده بودند که اگر حمایت از آقای احمدی نژاد مستلزم ترویج مشایی می شود ، حمایت از احمدی نژاد حرام است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: الان جبهه پایداری پشتیبان آقای احمدی نژاد است، سوال ما از جبهه پایداری این است که مگر شما مرید آیت الله مصباح یزدی نیستید؟ مگر احمدی نژاد از مشایی حمایت نمی کند؟ احمدی نژاد منهای مشایی وجود ندارد و چرا شما حمایت خود را پنهان می کنید.

حبیبی در ادامه گفت: در طول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد اگر کسی با مشایی زاویه پیدا کند باید از ریاست جمهوری برود و این حمایت کامل وی از مشایی را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی ها دورخیز کرده اند تا کاندیداهای حزب موتلفه اسلامی در تهران رای نیاورند و تخریب های بسیار سازماندهی شده ای را به کار بسته اند، حزب موتلفه اسلامی همواره به برکت خون شهدای خود آنقدر اعتبارش را بالا می داند که این اعتبار با شکست و پیروزی در انتخاباتی ضربه به ریشه اش نخواهد خورد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: ما با تمام توان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کنیم .

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود