کد خبر: 3267

تاریخ انتشار: 1391-01-30 - 17:16

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 704

شهاب​الدین صدر: قوه قضاییه اسامی نمایندگان دخیل در اختلاس اخیر را اعلام کند

چکیده: اگرچه برخی نمایندگان حامی دولت از قوه قضاییه به دلیل تاخیر در بررسی پرونده​های قضایی انتقاد می​کنند اما جدیت این قوه در برخورد با مفاسد مالی مورد تایید دیگر نمایندگان است.   عزت​الله […]

چکیده: اگرچه برخی نمایندگان حامی دولت از قوه قضاییه به دلیل تاخیر در بررسی پرونده​های قضایی انتقاد می​کنند اما جدیت این قوه در برخورد با مفاسد مالی مورد تایید دیگر نمایندگان است.

 

عزت​الله يوسفيان​ملا نماينده آمل در نطق امروز خود خطاب به منتقدان قوه قضاييه گفت: مگر صدها پرونده فساد مالي در دست بررسي نيست؟ مگر مفسديني چون فاضل خداداد و شهرام جزايري مجازات نشدند؟ پس چرا فقط از قوه قضاييه طلب مي​کنيد؟ وقت آن نرسيده که سيستم بانکي اصلاح شود؟
وي خطاب به رئيس جمهور ادامه داد: آقاي رئيس جمهور مگر قول اصلاح نظام بانکي را نداديد؟ پس چرا هر روز خبر بدي از نظام بانکي مي شنويم؟
يکي ديگر از نمايندگان نيز در تذکرش از اينکه شوراي نگهيان و قوه قضاييه با اعلام مبهم دست داشتن برخي نمايندگان در اختلاس سه هزار ميلياردي منجر به بدبيني مردم به کليت مجلس شده​اند انتقاد کرد. اين تذکر با پاسخ شهاب​الدين صدر نايب رئيس مجلس که در پايان جلسه امروز رياست جلسه را بر عهده داشت، روبرو شد.
وي با بيان اينکه مجلس از ابتدا برخورد قاطع و محکمي در زمينه اختلاس مالي اخير داشته است، خطاب به مسولان قوه قضاييه گفت: درخواست مجلس اين است که با افراد در هر جايگاهي که باشند برخورد جدي شود. سوء تفاهم موجود اين است که وقتي مي​گويند پنج نماينده درگير در اين پرونده بوده​اند، همه 290 نفر نماينده زير سوال مي روند. از اين رو قوه قضاييه شفاف در اين زمينه اعلام موضع کند و اين نمايندگان را معرفي کند تا با آنها برخورد شود و مردم نيز در جريان قرار بگيرند.

 

منبع: انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود