کد خبر: 3336

تاریخ انتشار: 1391-01-23 - 13:58

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سازمان های فرهنگی / علمی پژوهشی / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 1 713

با حضور وزیر علوم، پارک علم و فناوری قم افتتاح شد

چکیده: ظرف پنج سال آینده حداقل سه مرکز رشد تابعه پارک و 550 شرکت و واحد دانش بنیان در این پارک مستقر خواهند شد و تنها در سال جاری 100 شرکت در این پارک مستقر می‌شوند.   پارک علم و فناوری و اولین […]

چکیده:

ظرف پنج سال آینده حداقل سه مرکز رشد تابعه پارک و 550 شرکت و واحد دانش بنیان در این پارک مستقر خواهند شد و تنها در سال جاری 100 شرکت در این پارک مستقر می‌شوند.

 

پارک علم و فناوری و اولین مرکز رشد علوم انسانی کشور در قم با حضور وزیر علوم و تحقیقات افتتاح شد.

به گزارش 19 دی، در این مراسم که ‌پیش از ظهر سه شنبه در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون پژوهشی وزیر علوم، آیت الله حسینی بوشهری و استاندار قم حضور داشتند و سخنرانی کردند.

معاون استاندار قم نیز در ابتدای این مراسم در سخنانی با بیان اینکه کمتر از یکسال مجوز و زمین لازم برای احداث این پارک فراهم شد، اظهار داشت: مجوز مرکز رشد علوم انسانی نیز کمتر از چهار ماه اخذ شد و مجموعا در کمتر از یکسال این مجموعه امروز به بهره برداری می‌رسد.

محسن محرری با بیان اینکه در طول 45 روز ساختمان پارک آماده و تجهیز شد اضافه کرد: مباحث نرم‌افزاری نیز به موازات فعالیت‌های سخت‌افزاری دنبال شد.

وی از تدوین سند راهبردی پارک و مرکز رشد خبرداد و افزود: این سند مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تا چند ماه آینده منتشر می‌شود.

معاون استاندار قم تصریح کرد: ظرف پنج سال آینده حداقل سه مرکز رشد تابعه پارک و 550 شرکت و واحد دانش بنیان در این پارک مستقر خواهند شد و تنها در سال جاری 100 شرکت در این پارک مستقر می‌شوند.

وی افزود: سه هزار متر فضای مفید برای ستاد پارک در نظر و در برنامه پنج ساله 20 هزار مترمربع برای فضای پارک در نظر گرفته شده و 550 شرکت و واحد در آن مستقر خواهند شد.

محرری تصریح کرد: در این روزها شاهد تکمیل و افتتاح پروژه های زیادی در استان هستیم و در طول دولت‌های نهم و دهم شاهد تغییر اصلی در چهره شهر قم بوده ایم و این پروژه نیز به روند تحول در استان کمک خواهد کرد.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود