کد خبر: 3368

تاریخ انتشار: 1391-01-22 - 12:33

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / حوزه علمیه / مطالب دیگران- سازمان های فرهنگی / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 1 207

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:حوزه در عرضه آثار خود باید موفق تر عمل کند

چکیده: حوزه با وجود کارهای بسیار ارزشمندی که در عرصه علمی و ... کرده در عرضه بیرونی موفق نبوده است. مردم نیاز واقعی به عرضه درست و دلچسب دین دارند و ما باید به عنوان حوزه این کار را انجام دهیم. […]

چکیده:

حوزه با وجود کارهای بسیار ارزشمندی که در عرصه علمی و ... کرده در عرضه بیرونی موفق نبوده است. مردم نیاز واقعی به عرضه درست و دلچسب دین دارند و ما باید به عنوان حوزه این کار را انجام دهیم.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد: حوزه با توجه به تولید آثار مطلوب و ارزنده باید در عرضه و ارائه آثار به مخاطب نیز موفق تر عمل کند.

به گزارش 19 دی، حجت الاسلام احمد واعظی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از تولیدات رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی در قم اظهار داشت: از روابط عمومی دفتر تبلیغات انتظار می‌رود نارسایی ها و ضعف های مختلف هر بخش در دفتر را به آن منعکس کند زیرا مدیران ما باید از انتظارت بیرونی و تلقی دیگران از مجموعه باخبر باشند.

وی افزود: لازم است گاهی نسبت به برخی فعالیتهای انجام شده دفتر از سوی مردم نظرسنجی صورت گیرد و بازخورد برخی کارها مشخص شود چون این کار کمک به بهبود فعالیتها خواهد کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با تاکید بر انعکاس فعالیتهای دفتر تبلیغات بیان داشت: انعکاس این فعالیت‌ها نه باهدف خودنمایی و بزرگنمایی کارها بلکه باید با این رویکرد که مردم از تولیدات این دفتر مطلع و بهره مند شوند صورت گیرد.

پرهیز از بزرگنمایی در امور

واعظی با تاکید بر پرهیز از بزرگنمایی در کارهای انجام شده و یا بیان کارهایی که نشده، تصریح کرد: باید کارها همان طور که انجام شده بدون بزرگنمایی و کوچک نمایی به مدیران و مسئولان و مردم گزارش داده شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تولید اثر بخشی از کار است و نباید به آن اکتفا شود، اظهار داشت: باید با برقراری ارتباطات مناسب بتوانیم آثار تولید شده را به خانه های مردم وارد کنیم.

وی تاکید کرد: حوزه با وجود کارهای بسیار ارزشمندی که در عرصه علمی و ... کرده در عرضه بیرونی موفق نبوده است.

واعظی با بیان اینکه اخلاص موجب اثرگذاری و ماندگاری در کارها خواهد شد، اظهار داشت: مردم نیاز واقعی به عرضه درست و دلچسب دین دارند و ما باید به عنوان حوزه این کار را انجام دهیم.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود