کد خبر: 3404

تاریخ انتشار: 1391-01-20 - 16:29

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب / مطالب دیگران تازه های کتاب و نشر / تازه های کتاب و نشر
0
بازدیدها: 2 373

به همت مؤسسه قرآنی ندای ملکوت؛ کتاب «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» منتشر شد

چکیده: کتاب «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی گروه مطالعاتی مؤسسه قرآنی ندای ملکوت منتشر شد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر"، بهن قل از خبرگزاری […]

چکیده:

کتاب «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی گروه مطالعاتی مؤسسه قرآنی ندای ملکوت منتشر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر"، بهن قل از خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، این کتاب در راستای تبیین و تشریح شعار سال 91 و منویات ایشان در مورد حمایت از سرمایه و کار ملی منتشر شده است.

این کتاب در هفت فصل به موضوع حمایت از سرمایه و کار ملی پرداخته است؛ فصل اول با بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و همچنین در حرم مطهر رضوی در روز آغازین سال 91 آغاز شده است و در ادامه گزیده‌ بیانات از ایشان در مورد توانمندی‌ها و فرصت‌های پیش روی ایران آورده است.

«کار و تلاش»، «کار و تولید در بیانات امامت و ولایت»، تولید ملی و کشاورزی»، «تولید ملی و الزامات آن»، «تولید و صنعت در قرآن و سیره ائمه اطهار(ع)» و «بازخوانی پیام‌های نوروزی رهبر معظم انقلاب» از سال 69 تا 91 دیگر عناوین فصول کتاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تشکیل می‌دهند.

در بخشی از مقدمه این کتاب که به قلم حسین گروسی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نگاشته شده، آمده است: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که پیرو رهنمودهای سال گذشته معظم‌له مبنی بر جهاد اقتصادی صورت گرفت، افق جدیدی را برای کشور و مسئولان گشودند که توجه به آنها و استفاده صحیح از منابع انسانی، منابع طبیعی و سرمایه می‌تواند ایران را به یکی از 5 کشور اقتصادی جهان ارتقا دهد.

گروسی در ادامه این مقدمه عنوان کرده است: فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید و سال گذشته حجت را بر دولت، مجلس و مردم تمام کرد و امروز بر همگان است به حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی توجه و عنایت ویژه معمول کنند و این امر مهم جز با حمایت قاطع از تولید امکان‌پذیر نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، کتاب «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در 169 صفحه و در قطع رقعی از سوی گروه مطالعاتی مؤسسه قرآنی ندای ملکوت به همت سیدحسین کوششی، میثم طاهرآبادی، علیرضا احمدی، حسین گروسی و سیدعلی حسینی منتشر شده است.

 

منبع: منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود