کد خبر: 3444

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: بین الملل / لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار و مسائل کتاب
0
بازدیدها: 2 405

در ایام اولین سالروز شهادت شهید فخراوی ناشر بحرینی : " شهید آزادی بیان " بر روی سایت منا نشر قرار گرفت

چکیده: با نزدیکی به اولین سالروز شهادت شهید حاج عبدالکریم فخراوی به دست دولت بحرین یادنامه این عنصر برجسته در حوزه نشر جهان اسلام بر روی سایت منا نشر قرار گرفت .   به گزارش خبرنگار مجمع ناشران […]

چکیده:

با نزدیکی به اولین سالروز شهادت شهید حاج عبدالکریم فخراوی به دست دولت بحرین یادنامه این عنصر برجسته در حوزه نشر جهان اسلام بر روی سایت منا نشر قرار گرفت .

 

به گزارش خبرنگار مجمع ناشران انقلاب اسلامی " منا نشر"، این یادنامه شامل عناوینی همچون ، زندگینامه شهید فخراوی ، بیانیه مجمع ناشران به مناسبت شهادت وی و همچنین محکومیت اقدامات جنایتکارانه دولت بحرین ، دستنوشته هایی که دوستان ایشان به یاد او نوشته اند و سایر اخبار و اطلاعاتی است که سایتهای خبری و خبرگزاریها در مورد ایشان درج نموده اند. همچنین در بخش گالری، تصاویری از وی موجود بوده و همچنین از مراسم تشییع و مزار شهید فخراوی و یادبود وی در شهر قم تصاویری درج گردیده است. در این بخش طرح های گرافیکی از شهید و همچنین از قیام مردم بحرین وجود دارد.

همچنین عناوینی نظیر ، واکنش خبرنگاران بدون مرز به شهادت موسس "الوسط" در بحرین و گزارش کمیته مستقل حقیقت‌یاب بحرین و دل نوشته ای تحت عنوان اولین باری که دیدمت به چشم میخورد. در بخشی از این دل نوشته میخوانیم :

" اصلا فکرش رو هم نمی کردم که روزی توانش رو پیدا کنم این همه آه و درد رو به روی صفحه نت بفرستم. "شهید عبدالکریم فخراوی" شبی نیست که به یاد تو و همسرت نباشم ... هیهات که فراموشت کنیم ... آن بدن شکنجه شده کبود ...حاج کریم به یاد ما هم باش. "

در بخشی دیگر از یادنامه شهید آزادی بیان به سخنان دکتر علی زارعی نجفدری دبیرکل اجلاس بین المللی ناشران جهان اسلام اشاره گردیده که میگوید :

" وی که در عرصه انتشار کتب اسلامی از سرآمدان جبهه نشر در لبنان و بحرین بود، لحظه ای در رسیدن به اهداف عالی حوزه نشر جهان اسلام از حرکت باز نماند و در نهایت به سبب اقدامات تاثیرگزارش در ترویج فرهنگ اسلام، به دست مزدوران آل خلیفه و آل سعود به شهادت رسید. شهادت این فرهیخته و ناشر برجسته مسلمان، آبرویی صد چندان به حوزه نشر جهان اسلام داد که نام و یاد و مجاهدتش در حوزه نشر ماندگار خواهد شد. "

در قسمتی از یادنامه به معرفی دیگر شهدای بحرین که در طول این دوران به شهادت رسیده اند پرداخته شده و اطلاعاتی به مخاطبین ارائه گردیده است.



بخش دیگری از یادنامه ، به ویژه نامه ای تحت عنوان بیداری اسلامی که در سایت مقام معظم رهبری درج گردیده است که حاوی نظرات و فرمایشات ایشان در خصوص موج بیداری اسلامی میباشد لینکی برقرار گردیده است که از این طریق کاربران میتوانند به این مطالب دسترسی داشته باشند.

قابل ذکر است که یادنامه مذکور در این ایام بروزرسانی شده و تازه ترین اطلاعات و مصاحبه های اختصاصی مجمع ناشران درباره شهید فخراوی در این بخش درج میگردد.



علاقه مندان میتوانند جهت دسترسی و مطالعه یادنامه مذکور اینجا را کلیک نمایند.

 

منبع: منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود