کد خبر: 3468

تاریخ انتشار: 1391-01-18 - 07:07

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی / مطالب دیگران- لطایف / لطایف
0
بازدیدها: 4 030

طنزنویس اپوزیسیون: حرف مشایی و عباسی حرف دل ماست، از احمدی نژاد متشکریم!

چکیده: ما در اینجا باید از مردانی تشکر کنیم که ایران هرگز او را از یاد نخواهد برد، از احمدی نژاد با هاله نور روشن و از مشائی با چراغ خاموش و از کلهر با نظرات بی نظیر و از صوت داوودی حسن عباسی و چه می […]

چکیده:

ما در اینجا باید از مردانی تشکر کنیم که ایران هرگز او را از یاد نخواهد برد، از احمدی نژاد با هاله نور روشن و از مشائی با چراغ خاموش و از کلهر با نظرات بی نظیر و از صوت داوودی حسن عباسی و چه می شود گفت جز اینکه "بچه ها متشکریم."

 

 

 

 

ابراهیم نبوی، طنزنویس مشهور اپوزیسیون که سالها قبل در روزنامه های زنجیره ای و جام جم مشغول فعالیت بود، با اشاره به اقدامات احمدی نژاد و مشایی که مورد انتقاد روحانیت است، از آنها تشکر کرد و با بیان این که «اتفاقا ما آقای احمدی نژاد و تیم یتیم مانده اش را هم دوست داریم»، مدعی شد اگر موسوی و کروبی و خاتمی هم رئیس جمهور بودند، نمی توانستند چنین اقداماتی انجام دهند.

؛ وی با ادبیات طنز خود افزوده: «اینکه آقای "حسن عباسی" فرموده کل فلسفه اسلامی کشک است، حرف دل ماست. اینکه آقای احمدی نژاد فرموده اگر فردوسی نبود اسلام باقی نمی ماند حرف دل ماست. اینکه آقای مشائی گفته ملت ایران و اسرائیل با هم دوست هستند، حرف دل ماست. اصلا چه کسی می توانست در عرض شش سال چنین کارهایی کند؟»

جملات مورد اشاره ابراهیم نبوی مواردی است که همواره مورد انتقاد مراجع تقلید بوده و در آخرین مورد، آیت الله مکارم شیرازی به انتقاد از سخنان رئیس جمهور درباره نجات اسلام توسط فردوسی پرداخت.

طنزنویس رسانه های اپوزیسیون با بان این که «ما از تیم احمدی نژاد ممنونیم که واقعا نشان داد که رئیس جمهور یعنی چی» افزوده: «سی سال بود این همه ما مزدوران استکباری تلاش کردیم نقش روحانیت را کمرنگ کنیم، ولی توطئه ما در نطفه خفه شد، در عوض تیم احمدی نژاد با چهار تا معاون شصت کیلویی و بیست تا جن بدون وزن کاری کردند که ...»

وی در ادامه آورده است: «واقعا از دولت احمدی نژاد تشکر می کنیم که نشان داد فاضل خداداد، هاشمی رفسنجانی، عسگر اولادی، خانواده پهلوی، رفیق دوست و سایر کسانی که ما فکر می کردیم یا پولدار هستند یا دزد هستند ( در ایران غالبا این دو یک معنی دارد) اصولا ... بیش نیستند و دو زار نمی ارزند. تاریخ جهان، چنین دولتی را که نصف بودجه مردم را بریزد توی جیبش و نصف دیگر را بریزد به عنوان یارانه به حساب مردم سابقه ندارد. بقول آقای .. 120 تا پرونده مثل اختلاس سه میلیارد دلاری داریم.»

نبوی ادامه داده: «من واقعا از مسوولان امر تشکر می کنم. از اینکه ایمان مردم از میان رفت تشکر می کنم چون این ایمان به باد رفته دو سال دیگر قرار بود پدر ما را در بیاورد... واقعا قابل تقدیر است و ما در اینجا باید از مردانی تشکر کنیم که ایران هرگز او را از یاد نخواهد برد، از احمدی نژاد با هاله نور روشن و از مشائی با چراغ خاموش و از کلهر با نظرات بی نظیر و از صوت داوودی حسن عباسی و چه می شود گفت جز اینکه "بچه ها متشکریم."»

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود