کد خبر: 3322

تاریخ انتشار: 1391-01-16 - 18:54

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 522

حمله ترقی به هاشمی به خاطر پیشنهاد مذاکره با آمریکا

چکیده: بحث مذاکره ایران با آمریکا موضوع جدیدی نیست، گفت: احمدی نژاد نیز چندین بار به این موضوع اشاره کرده بود اما تصمیم گیر نهایی مقام معظم رهبری هستند و تاکید معظم له بر آن است که هنوز آمریکا در […]

چکیده:

بحث مذاکره ایران با آمریکا موضوع جدیدی نیست، گفت: احمدی نژاد نیز چندین بار به این موضوع اشاره کرده بود اما تصمیم گیر نهایی مقام معظم رهبری هستند و تاکید معظم له بر آن است که هنوز آمریکا در شرایطی قرار نگرفته که مذاکره با آن به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شود.

 

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مواضع هاشمی رفسنجانی و جریان انحرافی درباره مذاکره با آمریکا گفت: هر گونه اظهار نظر مبنی بر علاقه و شیفتگی برای مذاکره با آمریکا به ضرر بیداری اسلامی و نیروهای انقلاب است و اگر بصیرت داشته باشیم به هیچ وجه چنین مواضعی را مطرح نمی کنیم.

حمید رضا ترقی در گفتگو با مهر، به انتقاد از موضع گیری اخیر هاشمی رفسنجانی در باره اهمیت مذاکره ایران با آمریکا پرداخت و اظهار داشت: هاشمی از دورانی که مسئولیت اجرایی کشور را برعهده اشت تا به امروز براین باور است که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند در حالی که دیدگاه وی در این خصوص با واقعیت ها و عملکرد سران آمریکا در تضاد است.

وی با بیان اینکه بحث مذاکره ایران با آمریکا موضوع جدیدی نیست، گفت: احمدی نژاد نیز چندین بار به این موضوع اشاره کرده بود اما تصمیم گیر نهایی مقام معظم رهبری هستند و تاکید معظم له بر آن است که هنوز آمریکا در شرایطی قرار نگرفته که مذاکره با آن به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شود.

این فعال سیاسی اظهار داشت: در گذشته نیز موضوع مذاکره با آمریکا از سوی جریان انحرافی مطرح شده بود و این موضع گیری ها نشان می دهد که آنها هم تصور غلطی از آمریکا داشته ودارند و این مواضع ناشی از عدم شناخت دقیق از سیاست های آمریکا است.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: موضع گیری هایی که درباره مذاکره با آمریکا مطرح می شود فقط در حد اظهار نظر است و به هیچ وجه نباید آن را در زمره تصمیم گیری‌های کلان نظام قرار داد.

ترقی خاطرنشان کرد: مگر مقام معظم رهبری نفرموده بودند که سران آمریکا به قول و وعده های خود پایبند نیستند و به راحتی تعهدات را زیر پا می گذارند و به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، براین اساس فقط باید بر اساس واقعیت اظهار نظر کرد و واقعیت همان است که از سوی رهبری بیان می شود.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود