کد خبر: 3504

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 860

هاآرتض گزارش داد: برآورد صهیونیستها از حمله به اسرائیل/ هزاران موشک با 300 کشته در سه هفته

چکیده: مقامات ارشد وزارت جنگ رژیم اسرائیل در گزارشی ضمن برآورد تلفات و خسارت وارده بر این رژیم در صورت حمله نیروهای مقاومت به اسرائیل اعلام کردند که در این حمله دست کم 300 نفر از ساکنان سرزمین های […]

چکیده:

مقامات ارشد وزارت جنگ رژیم اسرائیل در گزارشی ضمن برآورد تلفات و خسارت وارده بر این رژیم در صورت حمله نیروهای مقاومت به اسرائیل اعلام کردند که در این حمله دست کم 300 نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی کشته می شوند. 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، هاآرتض در گزارش خود می نویسد : در جلسه ای که دیروز میان وزیران کابینه اسرائیل با مقامات ارشد وزارت جنگ برگزار شد اعلام شد که اگر اسرائیل هدف حمله موشکی قرار بگیرد 300 نفر در این حمله کشته می شوند.

این درحالی است که پیشتر "ایهود باراک" وزیر جنگ اسرائیل شمار تلفات این حمله احتمالی را 500 نفر اعلام کرده بود.

در همین رابطه در جلسه دیروز یکی از فرماندهان ارشد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت : در صورتیکه اسرائیل با حمله موشکی مواجه شود موشک هایی از سوریه، جنوب لبنان، نوار غزه و احتمالا ایران به سوی اسرائیل شلیک خواهند شد.

یکی از وزیران کابینه نیز که هاآرتض اشاره ای به نام او نکرده نیز در این رابطه گفت : ارتش اسرائیل معتقد است که در صورت حمله موشکی به اسرائیل، فقط در سه هفته هزارن موشک و راکت به سوی اسرائیل شلیک می شوند که تعداد کشته های این حملات موشکی به 300 نفر رسیده و صدها نفر نیز در اثر آن زخمی می شوند.

به گفته این مقام صهیونیستی، از آسیب های وارده بر زیرساخت های اسرائیل در صورت مواجه شدن با حملات موشکی نیز نمی توان به راحتی گذشت.

موضوع دیگری که در نشست دیروز اعضای کابینه رژیم صهیونیستی با مقامات وزارت جنگ این رژیم مورد بحث قرار گرفت موضوع حمایت نیروهای مقاومت ( حزب الله لبنان، حماس و سوریه ) از ایران بود. که مقامات رژیم صهیونیستی به دو دسته تقسیم شدند گروهی معتقد بودند که نیروهای مقاومت از اقدامات ایران در مواجه با اسرائیل حمایت کرده و در صورت حمله احتمالی به اسرائیل این گروه ها نیز اقدام به شلیک موشک می کنند اما گروه دوم معتقد بودند که ترس از انتقامجویی اسرائیل موجب خواهد شد که نیروهای مقاومت اقدامی را علیه این رژیم انجام ندهند.

 

منبع:مهر 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود