کد خبر: 3532

تاریخ انتشار: 1391-01-13 - 16:00

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- اهل بیت (علیهم السلام) / اهل بیت علیهم السلام
0
بازدیدها: 971

مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت: اعزام مجدد زائران عتبات به سامرا و کاظمین از 14 فروردین آغاز می‌شود

چکیده: مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از دایر شدن مجدد اعزام زائران عتبات عالیات به سامرا و کاظمین از 14 فروردین جاری خبر داد.   حجت‌الاسلام مهدی شهسواری در گفت‌وگو با […]

چکیده:

مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از دایر شدن مجدد اعزام زائران عتبات عالیات به سامرا و کاظمین از 14 فروردین جاری خبر داد.

 

حجت‌الاسلام مهدی شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی برگزاری اجلاس سران عرب در بغداد، زیارت سامرا و کاظمین از چهارم فروردین ماه از جدول برنامه زائران کشورمان که به عتبات عالیات مشرف شده بودند، حذف شده است.

وی افزود: اعزام زائران کشورمان به سامرا و کاظمین از فردا 14 فروردین ماه از سر گرفته خواهد شد.

مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت درباره احتمال بازگشایی مرز خسروی از 14 فرودین ماه به روی زائران عتبات عالیات خاطرنشان کرد: برخی اخبار در این خصوص اعلام شده اما هنوز زمان دقیقی برای بازگشایی مجدد مرز خسروی تعیین و اعلام نشده است البته در تلاش هستیم هر چه زودتر این پایانه مرزی بازگشایی شود.

حجت‌الاسلام شهسواری با اشاره به اعزام بخشی از زائران عتبات عالیات به صورت هوایی به عراق تصریح کرد: در حال حاضر در حدود یک‌سوم مجموع زائرانی که به عتبات عالیات عراق اعزام می‌شوند به صورت هوایی موفق به انجام این سفر می‌شوند.

وی یادآور شد: تلاش سازمان حج و زیارت بر آن است که آن دسته از زائرانی که اعزام هوایی آنها به مقصد فرودگاه بغداد انجام می‌شود بازگشت آنها از فرودگاه نجف اشرف باشد و بالعکس زائرانی که از مقصد کشورمان به فرودگاه نجف مشرف می‌شوند بازگشت آنها از بغداد انجام شود.

 

منبع: فارس 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود