کد خبر: 3550

تاریخ انتشار: 1391-01-11 - 13:48

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران تازه های کتاب و نشر / تازه های کتاب و نشر
0
بازدیدها: 2 248

«از پايداري تا پرواز» منتشر شد، گفت‌وگو با شاعران معاصر درباره شعر مقاومت اسلامي

چکیده: «از پايداري تا پرواز» عنوان کتابي با موضوع گفت‌وگو با شاعران معاصر درباره شعر مقاومت اسلامي است كه به كوشش رضا اسماعيلي تدوین و از سوي انتشارات روايت فتح منتشر شده است.   به گزارش […]

چکیده:

«از پايداري تا پرواز» عنوان کتابي با موضوع گفت‌وگو با شاعران معاصر درباره شعر مقاومت اسلامي است كه به كوشش رضا اسماعيلي تدوین و از سوي انتشارات روايت فتح منتشر شده است.

 

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) هر مصاحبه «از پايداري تا پرواز» با معرفي كوتاهي از شاعر مورد نظر آن گفت و گو و آثارش آغاز مي‌شود.

اين كتاب گفت‌وگوهایی با 15 شاعر نظير «حسين اسرافيلي»، «صابر امامي»، «بهروز سپيدنامه»، «عبدالرحيم سعيدي راد»، «حميد سبزواري»، «عليرضا قزوه»، «سلمان نظافت يزدي»، «كامران شرف شاهي» و «شهرام مقدسي» را دربر دارد كه در آن ها درباره مباحثي همچون شعر مقاومت، معناي مقاومت، ويژگي‌هاي مقاومت اسلامي در ادبيات ايران، شعر مقاومت بين‌الملل، پيام محوري ادبيات مقاومت و پايداري به بحث و تبادل نظر پرداخته شده است.

«عبدالرحيم سعيدي راد» درباره نحوه تقويت انتشار شعر شاعران مقاومت و پايداري گفته است: «براي گسترش و انتشار آثار اهل قلم مشرق زمين، راه‌هاي فراواني وجود دارد كه اساسي ترين و ضروري ترين آن‌ها در شرايط فعلي رسيدن به زبان مشترك بين‌الملل است. اين زبان مشترك همان ترجمه آثار است.»

چاپ نخست كتاب «از پايداري تا پرواز» در قطع رقعي و 145 صفحه با شمارگان 2200 نسخه و بهاي 28 هزار ريال از سوي انتشارات روايت فتح منتشر شده است.

رضا اسماعيلي جز این اثر، کتاب «از واژه‌ها تا فرياد: گفت‌وگو با شاعران معاصر درباره شعر مقاومت اسلامي» را نیز تدوین کرده که این کتاب توسط ناشر کتاب جدیدش، تاکنون 2 نوبت چاپ را پشت سر گذاشته است.

 

منبع: ایبنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود