کد خبر: 3643

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 279

احمد توکلی:هرکسی که مخالف ما حرف زد خارج از نظام نیست

چکیده: بخش ديگر اختلافات البته به بي ادبي‌ها و بداخلاقي‌هاي لفظي هم مربوط مي‌شود. بعضي كلمات معاني يكسان دارند اما بين آن‌ها تفاوت زيادي وجود دارد. اين بي‌ادبي‌ها و بد اخلاقي‌هاي لفظي گاهي در مكاتبات […]

چکیده:

بخش ديگر اختلافات البته به بي ادبي‌ها و بداخلاقي‌هاي لفظي هم مربوط مي‌شود. بعضي كلمات معاني يكسان دارند اما بين آن‌ها تفاوت زيادي وجود دارد. اين بي‌ادبي‌ها و بد اخلاقي‌هاي لفظي گاهي در مكاتبات و به صورت مستقيم و گاهي هم در سايت هايي كه معلوم نيست ريشه آن‌ها به كجا برمي‌گردد مشاهده مي‌شود،

 

نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در حرم امام رضا(ع) گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري سه محور بسيار مهم اتكا به داخل، دفع تحريم‌هاي غرب و اتحاد داخلي را مورد تاكيد قرار داد.
احمد توكلي اظهار كرد:‌ در محور بسيار مهم اتكا به داخل و مقاومت در برابر فشارها در سال اخير به خصوص بعد از اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها بايد تمهيداتي براي آسيب نديدن توليد انجام مي‌شد البته طرح هدفمندي يارانه‌ها با همت مجلس و دولت عملي شد و توجه بيشتر دولت فقط معطوف به خنثي كردن اثرات آن بر خانواده‌ها بود.
وي ادامه داد:‌ در برخي موارد كوتاهي‌هايي صورت گرفته است و حتي تخلف از قانون مصوب مجلس در مورد اجراي اين طرح رخ داد. طبق ماده هشت قانون هدفمندي يارانه‌ها بايد حداقل 30 درصد از درآمدهاي ناشي از اين طرح براي توليد هزينه مي‌شد، اما عملا اين اتفاق نيفتاده است.
وي با اشاره به مزايا و معايب طرح هدفمندي يارانه‌ها تاكيد كرد: بايد تلاش كنيم و هدف اصلي را بر حمايت از توليد و اجراي قانون بگذاريم.
توکلي درباره ضرورت دفع تحريم‌هاي غرب نيز گفت: رهبري تاكيد كرده‌اند كه جمهوري اسلامي ايران سلاح هسته‌يي ندارد و نخواهد داشت. تاكيد ايشان بر اين موضوع ممكن است در روند مذاكرات 1+ 5 تاثيرگذار بيفيد و منجر به نتيجه شود.
نماينده مردم تهران درباره لزوم حفظ اتحاد داخلي در كشور نيز اظهار كرد: لازمه حفظ اتحاد داخلي در كشور تفاهم بين دولت و مجلس است و رهبري در اين زمينه مقدم را تمكين به قانون قرار داده‌اند، يعني اگر دولت و مجلس و همه قوا بنا را بر قانون بگذارند و از حقوق خودشان تخطي نكنند اختلافات موجود قابل حل خواهد بود. البته معني اين حرف اين نيست كه همه يك جور حرف بزنند، بلكه معني اين است كه حرف‌هاي متفاوت را با ادبيات قانوني بيان كنند. مثلا در مورد بودجه اين‌طور نيست كه دولت از مجلس بخواهد كه هيچ تغييري در بودجه اعمال نشود. اگر مجلس در بودجه تغييري اعمال مي‌كند دولت نبايد به اين موضوع معترض شود. اما مي‌تواند از مجلس بخواهد كه تغييرات اعمال شده در جهت حمايت از توليدكنندگان باشد.
وي تاكيد كرد:‌ اگر حدود قانوني ديگران را مشخص كنيم، بخشي از اختلافات حل خواهد شد، بخش ديگر اختلافات البته به بي ادبي‌ها و بداخلاقي‌هاي لفظي هم مربوط مي‌شود. بعضي كلمات معاني يكسان دارند اما بين آن‌ها تفاوت زيادي وجود دارد. اين بي‌ادبي‌ها و بد اخلاقي‌هاي لفظي گاهي در مكاتبات و به صورت مستقيم و گاهي هم در سايت هايي كه معلوم نيست ريشه آن‌ها به كجا برمي‌گردد مشاهده مي‌شود، اين مساله خوبي نيست.
وي در مورد لزوم تحمل مخالفان نيز اظهار كرد: صرف اين‌كه هر كسي حرفي بزند و ما آن را نپسنديم گوينده حرف را از دايره نظام و انقلاب بيرون نمي‌كند. اين مساله‌اي است كه رهبري هم آن را تذكر داده‌اند. در مورد اصلاح‌طلبان بايد يادآوري كنم كه آن‌ها در جريان مسائل سال 88 به نوعي اقدام به خودزني كرده‌اند. البته بايد مواضع خود را به صورت صريح و شفاف اعلام كنند و از منافع ملي صراحتا دفاع كنند تا بتوانند به حيات سياسي ادامه بدهند

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود