کد خبر: 3674

تاریخ انتشار: 1391-01-01 - 07:07

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار نمایشگاه
0
بازدیدها: 1 875

رحماندوست:حضور کشورهای غیرعرب در همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب

چکیده:  مسئول دفتر ادبیات بیداری در حوزه هنری از حضور کشورهای غیرعرب در همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب خبر داد و افزود: ترکیه، پاکستان و تاجیکستان علاوه بر کشورهای عضو اتحادیه نویسندگان جهان […]

چکیده:

 مسئول دفتر ادبیات بیداری در حوزه هنری از حضور کشورهای غیرعرب در همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب خبر داد و افزود: ترکیه، پاکستان و تاجیکستان علاوه بر کشورهای عضو اتحادیه نویسندگان جهان عرب در همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب شرکت خواهند کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر"، مجتبی رحماندوست، مسئول دفتر ادبیات بیداری در حوزه هنری و دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، با اشاره به برگزاری همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب، اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم پیش تعدادی از داستان‌نویسان کشورهای ترکیه، سوریه، فلسطین و لبنان در چهارمین همایش داستان انقلاب اسلامی شرکت و در این مراسم برای حضور در همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب طی سال آینده آمادگی خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب با حضور کشورهای اسلامی و خاورمیانه برگزار می‌شود. هر یک از کشورها این همایش را در سطح ملی برگزار می‌کنند و از برگزیدگان‌ آنها با برپایی یک همایش تجلیل می‌شود.

مسئول دفتر ادبیات بیداری در حوزه هنری تصریح کرد: جلسه‌ای در حوزه هنری با حضور رئیس حوزه و با موضوع همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب برگزار و به عنوان یکی از برنامه‌های عملیاتی سال آینده حوزه هنری مطرح شد.

وی عنوان کرد: برای برگزاری همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب، از رایزن‌های فرهنگی و تشکل‌های ادبی غیردولتی کمک گرفته‌ایم تا علاوه بر انجمن نویسندگان عرب با نویسندگان غیرعرب همچون ترکیه پاکستان و تاجیکستان ارتباط داشته باشیم و شاهد حضور آنها در این همایش ادبی باشیم.

رحماندوست اظهار کرد: مردم فلسطین در بخش‌های مختلف جهان همچون اردوگاه‌ها، مناطق اشغالی، نوار غزه و کرانه باختری به صورت متفرق سکونت دارند، از این رو سهم بیشتری برای حضور در همایش ادبیات مقاومت، بیداری و انقلاب خواهند داشت.

وی عنوان کرد: کشورهای ترکیه، پاکستان و تاجیکستان از جمله کشورهای دارای پتانسیل و ظرفیت بیشتر در حوزه ادبیات بیداری به شمار می‌آیند.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود