کد خبر: 3832

تاریخ انتشار: 1390-12-20 - 10:52

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / بین الملل
0
بازدیدها: 1 957

سران 7 کشور عربی به عراق نمی روند

چکیده: این منبع عراقی این هفت کشور را مصر، عربستان سعودی، سوریه،‌ اردن، یمن، لیبی و عمان خواند که در صورت حضور تنها نمایندگانی از آن‌ها در بغداد حضور خواهند داشت.   یک منبع عراقی از عدم حضور […]

چکیده:

این منبع عراقی این هفت کشور را مصر، عربستان سعودی، سوریه،‌ اردن، یمن، لیبی و عمان خواند که در صورت حضور تنها نمایندگانی از آن‌ها در بغداد حضور خواهند داشت.

 

یک منبع عراقی از عدم حضور سران هفت کشور عربی در نشست سران اتحادیه عرب خبر داد که قرار است در بغداد، پایتخت عراق برگزار شود.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یک منبع سیاسی عراقی که نخواست نامش فاش شود،‌ گفت که سران هفت کشور عربی در نشست سران اتحادیه عرب در بغداد شرکت نمی‌کنند و تنها ممکن است، نمایندگانی از این کشورها در این نشست حضور داشته باشند.

این منبع عراقی این هفت کشور را مصر، عربستان سعودی، سوریه،‌ اردن، یمن، لیبی و عمان خواند که در صورت حضور تنها نمایندگانی از آن‌ها در بغداد حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه این نشست در موعد مقرر برگزار خواهد شد، درباره تامین امنیت شرکت‌کنندگان در نشست بغداد گفت: بغداد حدود 400 خودرو ضد گلوله برای تامین امنیت شرکت‌کنندگان در این نشست آماده کرده و گارد محافظ رهبران این کشورها آن‌ها را همراهی خواهند کرد.

این منبع عراقی در ادامه افزود: بر اساس توافق صورت گرفته میان دولت عراق و اتحادیه عرب محافظان رهبران کشورهای اتحادیه عرب به هر شیوه‌ای که خود صلاح بدانند از رهبرانشان حفاظت می‌کنند.

 

منبع:+ 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود