کد خبر: 3801

تاریخ انتشار: 1390-12-18 - 14:14

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار و مسائل کتاب
0
بازدیدها: 1 138

جشن‌نامه یک‌سالگی مجمع ناشران انقلاب اسلامی/ 4 مدیر انتشارات برادری: ایجاد مجمع، ضرورتی برای انقلاب اسلامی است

چکیده: مدیر انتشارات برادری اصل ایجاد مجمع ناشران انقلاب اسلامی را امری ضروری برای انقلاب اسلامی دانست و روند فعالیت آن را در سال گذشته بسیار مثبت ارزیابی کرد.   احمد برادری در گفتگو با خبرنگار […]

چکیده:

مدیر انتشارات برادری اصل ایجاد مجمع ناشران انقلاب اسلامی را امری ضروری برای انقلاب اسلامی دانست و روند فعالیت آن را در سال گذشته بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 

احمد برادری در گفتگو با خبرنگار منا نشر، با بیان این نکته که اصل به وجود آمدن مجمع ضرورتی برای انقلاب اسلامی است، رسالت مجمع را در یاری رساندن به ناشران، حول محور انقلاب اسلامی و کمک به فرهنگ انقلاب و افزایش اثرگذاری در حوزه نشر دانست.

مدیر انتشارات برادری با موثر دانستن جلسات و نشست های مجمع در سال گذشته گفت: این جلسات توقع ما را هم از این مجمع بالا برده است و امیدواریم بهره های این جلسات که بارش فکری گسترده ای در خصوص موضوع یابی رسالت مجمع و گرد هم آوردن ناشران در مسیر همبستگی هرچه بیشتر آنهاست، هرچه زودتر به بار بنشیند.

وی در خصوص فعالیت های توزیع و ترویج کتاب که توسط مجمع در حال پیگیری است نیز افزود: هماهنگ نمودن آثار و معرفی ناشران به یکدیگر و ایجاد یک ارتباط منطقی بین ناشر، وزارت ارشاد، نهاد کتابخانه های عمومی و سایر ارگان های فرهنگی فعال در این حوزه می تواند گام موثری در این راه باشد.

معاون فرهنگی سابق انتشارات مدرسه در پایان از چاپ کتاب چهل حدیث حضرت زهرا سلام الله علیها خبر داد و در خصوص ویژگی های کتاب گفت: کتاب چهل حدیث حضرت زهرا (س) درباره ویژگی ها و فضائل و سخنان حضرت است که نکات اخلاقی و کاربردی بسیاری از زندگی حضرت را در بر دارد. این اثر که کار تحقیقاتی گسترده ای بر روی آن صورت گرفته در 64 صفحه و در قطع پالتویی به زودی منتشر خواهد شد.

 

منبع: منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود