کد خبر: 3857

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 2 119

رای بالای ۶۰ درصد مردم قم به لاریجانی و جلالی در شاهرود پس از تخریب های گسترده

چکیده:  نهایی شدن نتایج انتخابات نشان می دهد که رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده او در شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان بیشترین آرا را در میان نمایندگان راه یافته به مجلس داشته اند.   به گزارش […]

چکیده:

 نهایی شدن نتایج انتخابات نشان می دهد که رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده او در شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان بیشترین آرا را در میان نمایندگان راه یافته به مجلس داشته اند.

 

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که در هفته منتهی به انتخابات بیشترین تخریب ها در قم علیه رئیس مجلس شورای اسلامی به راه افتاد و سی‌دی و شبنامه های زیادی علیه او پخش شد، اما در نهایت علی لاریجانی موفق به کسب 270 هزار و 382 رای مردم قم شد. این میزان از مجموع ‌‌٤١٤ هزار و ‌‌٨٦٥ رای صحیح است.
رئیس مجلس در ایام انتخابات در واکنش به تخربیش در گفت وگویی تصریح کرد که بنا ندارد وارد این موضوع شود چرا که این موضوع به یک سرگرمی سیاسی در کشور تبدیل شده است. در حالی که مساله مردم گرانی و اشتغال است.
همچنین کاظم جلالی نماینده رئیس مجلس در شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان هم که به صورت مستقل از حوزه شاهرود نامزد انتخابات شده بود، در نهایت موفق شد برای بار چهارم به عنوان نماینده مردم شاهرود انتخاب شود.
جلالی در حالی موفق شد که رقبایش با دعوت از فرزند یکی از روحانیون مشهور سعی کردند او را در زمره آنچه ساکتین فتنه می خواندند قرار دهند. اما جلالی در نهایت موفق شد بیش از 60 درصد آرا در این حوزه را به دست بیاورد و از مجموع 115 هزار و 263 رای توانست 71هزار و 331 رای را به خود اختصاص دهد.
کاظم جلالی که در مجالس ششم، هفتم و هشتم نماینده مردم شاهرود بوده است،‌ برای چهارمین بار متوالی به عنوان نماینده مردم شاهرود انتخاب شد.

 

منبع: خبرانلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود