کد خبر: 3928

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 006

از سوی جریان های افراطی در قم دیشب تخریب ها علیه لاریجانی به اوج رسید

چکیده: در حالی که این شب نامه ها و سی دی های تخریبی با برخورد شهروندان قمی رو به رو شد، به شماره های همراه اول و ایرانسل پیامک هایی ارسال شده با این مضمون که لاریجانی از کاندیداتوری انصراف داده است! […]

چکیده:

در حالی که این شب نامه ها و سی دی های تخریبی با برخورد شهروندان قمی رو به رو شد، به شماره های همراه اول و ایرانسل پیامک هایی ارسال شده با این مضمون که لاریجانی از کاندیداتوری انصراف داده است!

 

به گزارش خبرنگار بازتاب امروز از قم، شب نامه، پیامک و سی دی های توهین آمیز نسبت به علی لاریجانی در بخش های مختلف شهر قم سبب شد تا فاز تخریب علیه رئیس مجلس توسط برخی نیروهای تندرو در قم از غروب روز پنج شنبه وارد مرحله جدیدی شود.



در حالی که این شب نامه ها و سی دی های تخریبی علیه لاریجانی با برخورد شهروندان قمی و بی اعتنایی به آنها رو به رو شد، اما به شماره های همراه اول و ایرانسل پیامک هایی ارسال شده با این مضمون که لاریجانی از کاندیداتوری انصراف داده است.

هر چند در این باره هم شهروندان قمی با علم به موج تخریب های ایجاد شده از سوی چهره های تندرو علیه لاریجانی به این شیوه های تخریبی بی اعتنا هستند، اما از تلاش دو جریان مشخص برای تخریب لاریجانی کاسته نشده است.



یکی از مسئولان ستاد انتخاباتی لاریجانی در قم در گفت و گو با بازتاب امروز تاکید کرد مردم قم پاسخ بی اخلاقی های این جریان افراطی را خواهند داد.



لاریجانی در دوره گذشته، به عنوان رای اول قم توانست آرای حدود 65 درصد واجدین شرایط در قم را به دست بیاورد. با توجه به عملکرد وی در یک دوره مجلس هشتم، رقبای تندروی وی درصدد هستند تا با انواع تخریب ها، سبب شوند تا از آرای وی در این دوره کم شود تا بتوانند در تعیین رئیس آینده مجلس نهم، از این امر به نفع فرد مورد نظر خود استفاده کنند.

 

منبع: بازتاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود