کد خبر: 3975

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب / اخبار و مسائل کتاب
0
بازدیدها: 1 119

حضور مجمع ناشران انقلاب اسلامی ایران در بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی

چکیده: مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیستمین دوره نمایشگاه دوسالانه بین المللی کتاب دهلی حضوری فعال و چشمگیر دارد.    به گزارش خبرنگار مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر"، این مجمع متشکل از بیش […]

چکیده:

مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیستمین دوره نمایشگاه دوسالانه بین المللی کتاب دهلی حضوری فعال و چشمگیر دارد.

 

 به گزارش خبرنگار مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر"، این مجمع متشکل از بیش از ۸۰ ناشر ایرانی تشکلی غیر دولتی است که بیش از یک سال است تشکیل شده و بخشی از مهمترین ناشران ایرانی اعم از دولتی و غیر دولتی جزء اعضای آن می باشند.

امیر کبیر ‌‌،سوره مهر،شاهد، سروش ،پیام آزادی، کتاب ناب ، جمال ،آرما، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ، تسنیم ،موعود،کانون اندیشه جوان، به نشر و الهدی برخی از ناشران عضو این مجمع هستند.

بخشی از فعالیت های این مجمع در حوزه بین الملل تعریف شده که شرکت در نمایشگاه های بین المللی کتاب یکی از فعالیت های این حوزه به شمار می رود . نمایشگاه دوسالانه کتاب دهلی ، اولین نمایشگاهی است که این مجمع درآن شرکت کرده است.

آثار ارایه شده در این نمایشگاه توسط مجمع ، ۲۳۶ عنوان کتاب از حدود ۴۰ ناشر ایرانی است . این آثار در حوزه های کودک ونوجوان ، ادبیات ، ایرانشناسی ، تاریخ، علوم انسانی و ... است که در مجموع در سه زبان فارسی ، اردو و انگلیسی ارایه می شود.

همچنین بروشوری به زبان انگلیسی ،بانام «قند پارسی» شامل معرفی ۵۷ عنوان اثر آماده شده است تا بازدیدکنندگان با این آثار بهتر آشنا شوند.

آشنایی با حوزه نشر هندوستان ، گفت و گو و آشنایی با ناشران بزرگ هندوستان ، معرفی مجمع ناشران انقلاب اسلامی ، معرفی ناشران بزرگ عضو این مجمع، معرفی وضعیت نشر پس از انقلاب اسلامی در ایران ، ایجاد زمینه برای تعامل بین ناشران برجسته هندوستان و ایران از جمله اهدافی است که هیأت اعزامی از سوی این مجمع در نمایشگاه دنبال می کند .گفتنی است اعضای این هیأت متشکل از: آقایان مهدی فضائلی ،مدیر عامل انتشارات سروش و مدیر دفتر بین الملل مجمع ناشران انقلاب اسلامی ، محمد علی فقیه ،مدیر عامل انتشارات شاهد و دبیر هیأت مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی ، رضا لبافی ،کارشناس کتاب ونماینده دفتر اجرایی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و پیام خسروی نژاد همکار نمایشگاهی می باشند.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود