کد خبر: 3994

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: مطالب دیگران- سیاسی / لینکستان (مطالب دیگران)
0
بازدیدها: 1 128

علی مطهری: مجلسی درست نکنیم که تندروها در آن انقلابی درست کنند که فقط ۵نفر در آن بگنجند

چکیده:  مجلس به منظور اجرای دقیق قانون و سرکشی‌های برنهادها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است/ مجلس به منظور اجرای دقیق قانون و سرکشی‌های برنهادها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.   سایت آفتاب […]

چکیده:

 مجلس به منظور اجرای دقیق قانون و سرکشی‌های برنهادها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است/ مجلس به منظور اجرای دقیق قانون و سرکشی‌های برنهادها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

 

سایت آفتاب نوشت:

علی مطهری در همایش جبهه حامیان ولایت که با حضور کاندیداهای فهرست انتخاباتی این جبهه در حسینیه فاطمیون برگزار شد با اشاره به فلسفه تشکیل مجلس گفت: مجلس به منظور اجرای دقیق قانون و سرکشی‌های برنهادها و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه یک نماینده خوب باید در یکی از رشته‌های مورد نیاز جامعه تخصص داشته باشد، اظهار داشت: اگر یک نماینده مجلس به کمک کانون‌های قدرت و ثروت وارد مجلس شود دیگر نمی‌تواند در مقابل تخلفات دستگاه‌های اجرایی بایستد زیرا وی به وسیله سرمایه‌داران وارد مجلس شده است و باید خواسته‌های آنها را برآورده کنند.

مطهری با بیان اینکه مردم باید در انتخاب کاندیدای اصلح دقت کنند، گفت: مردم باید در حضور در صحنه انتخابات با بصیرت رأی دهند و با تحقیق کاندیداهایی را شناسایی کنند که اهل برنامه باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه با تمهیدات ولایت‌فقیه و روحانیت انقلاب اسلامی دچار مشکل نمی‌شود، گفت: منحرف‌کردن این انقلاب کار مشکلی است ولی همه باید به وظایف خود درست عمل کنند.

مطهری با بیان اینکه یک نماینده باید دید درست نسبت به وظیفه خود داشته باشد، گفت: دید درست یک نماینده می‌تواند کشور را به سمت عقلانیت و اعتدال ببرد و اجازه نمی‌دهد که مسیر کشور منحرف شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان تاکید کرد: نباید کاری کنیم که تندروها وارد مجلس شوند و انقلابی درست کنند که 5 نفر در داخل آن قرار می گیرند و بقیه مردودین و ساکتین فتنه خطاب می شوند.

 

منبع:خبرانلاین 

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود