کد خبر: 3953

تاریخ انتشار: 1390-12-06 - 15:49

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 1 189

حضور ناشران الکترونیک در بیست وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران

چکیده: بهمن دری رییس شورای سیاستگذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از حضور ناشران الکترونیک در نمایشگاه سال آینده خبر داد   به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط […]

چکیده:

بهمن دری رییس شورای سیاستگذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از حضور ناشران الکترونیک در نمایشگاه سال آینده خبر داد

 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی، دری گفت: به‌منظور تقویت نشر کشور در حوزه مجازی‌٬ معاونت امورفرهنگی در نظر دارد با توجه به فضای موجود نمایشگاهی امکان حضور ناشران الکترونیک را که با مجوز معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند، مهیا سازد.

بهمن دری که در جلسه شورای سیاستگذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سخن می‌گفت با اشاره به درخواست ناشران الکترونیک برای حضور در نمایشگاه کتاب ضمن موافقت با حضور ناشران الکترونیک گفت: ناشرانی که صرفا فعالیتشان کتاب است می‌توانند براي عرضه آثار و دستاوردهای نشر خود در نمایشگاه شرکت کنند.

جنگ آینده جنگ سایبری است

دری با بیان این‌که جنگ پیش رو٬ دیگر سخت افزاری نیست و در دنیای سایبری اتفاق می‌افتد اضافه کرد: به‌منظور توجه ویژه به تکنولوژی و بالا بردن اقتدار ملی در حوزه نشر و بهره گیری از فنون و علوم روز دنیا و مهیا سازی فضای الکترونیک برای نشر کشور با حضور ناشران الکترونیک در نمایشگاه کتاب موافقت می‌شود.

رییس نمایشگاه کتاب بیست و پنج ادامه داد: جایگاه نشر الکترونیک در معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. از این رو در نظر داریم به‌منظور احیای این ناشران و تقویت نشر الکترونیک در کشور و سامان دهی و رفع نواقص قانونی و بررسی مشکلات این صنف برنامه ریزی متمرکز صورت دهیم.

 

منبع: ایبنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود