کد خبر: 4031

تاریخ انتشار: 1390-12-03 - 09:52

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 382

دلیل ردصلاحیت نماینده خبرگان برای انتخابات مجلس: عدم التزام به اسلام و نظام

چکیده: نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در ارتش اعلام کرد: به استناد بند 1 ماده 28 قانون اساسی مبنی بر «عدم التزام عملی به اسلام و نظام» رد صلاحیت شدم.   ایلنا نوشت: نماینده […]

چکیده:

نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در ارتش اعلام کرد: به استناد بند 1 ماده 28 قانون اساسی مبنی بر «عدم التزام عملی به اسلام و نظام» رد صلاحیت شدم.

 

ایلنا نوشت:

نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در ارتش اعلام کرد: به استناد بند 1 ماده 28 قانون اساسی مبنی بر «عدم التزام عملی به اسلام و نظام» رد صلاحیت شدم.

حجت الاسلام سید محمود علوی ، ضمن تایید خبر رد صلاحیت خود، خاطر نشان کرد: در نامه‌ای که به دست من رسیده است به استناد بند 1 ماده 28 قانون اساسی مبنی بر «عدم التزام عملی به اسلام و نظام» رد صلاحیت شدم.

نماینده سابق ولی فقیه در ارتش ادامه داد: از شورای نگهبان درخواست کردم که طبق قانون موارد و مصادیق عدم التزام به اسلام و نظام را بیان کنند درحالیکه متاسفانه هنوز خبری دریافت نکردم.

وی با بیان اینکه طبق قانون همه می‌توانند از فرصت اعتراض و دفاع از خود برخوردار باشند، تصریح کرد: اگرچه این وقت به من داده نشد ولی من خود را همچنان سرباز نظام می‌دانم. بنابراین تنها در صورتی که اجازه داشته باشیم در عرصه حضور پیدا می‌کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مساله رد صلاحیت خود را به عنوان یک امتحان الهی و نه تعارض با نظام و رهبری قلمداد می‌کنم و از هیچ خدمتی برای انقلاب دریغ نخواهم کرد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت جبهه ایستادگی پس از رد صلاحیت خود تاکید کرد: اگر چه در این مرحله رد صلاحیت شدم ولی همچنان در دیگر عرصه‌ها احساس تکلیف می‌کنم و از نظام جدا نخواهم شد. ضمن اینکه هم اکنون با خیال آسوده در جبهه ایستادگی حضور خواهم داشت.

 

منبع: خبرانلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود