کد خبر: 4076

تاریخ انتشار: 1390-12-01 - 10:00

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 2 290

بیانیه ۵بندی حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی درباره انتخابات مجلس /حمایت جامعتین از لیست جبهه متحد اصولگرایان

چکیده: ساده زيستي، پرهيز از تجمل گرايي و اشراف گرايي و توجه ويژه به اقشار محروم و ضعيف مبارزه با فساد و اجراي عدالت تاکيد کرديم.     جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور […]

چکیده:

ساده زيستي، پرهيز از تجمل گرايي و اشراف گرايي و توجه ويژه به اقشار محروم و ضعيف مبارزه با فساد و اجراي عدالت تاکيد کرديم.

 

 

جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور بيانيه‌اي علام كرد كه ما در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فقط از فهرست جبهه متحد اصولگرايي حمايت مي کنيم
جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور بيانيه‌اي از تمامي کساني که زمينه وحدت و همگرايي اصولگرايان را فراهم کردند تا به يک فهرست مشترک تحت عنوان جبهه متحد اصولگرايي برسند، تشکر و اعلام كرد كه ما در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فقط از اين فهرست حمايت مي کنيم .در اين بيانيه آمده است:

33 سال استقامت و مقاومت در برابر شدايد و سختي‌ها 33 سال حمايت حماسه گون از نظام اسلامي و ولايت فقيه، 33 سال پافشاري روي آرمان‌هاي نجات بخش امام (ره) و رهبري معظم انقلاب، از ملت ما تصويري زيبا ساخته است که جهان را به تحسين و داشته است. جامعه روحانيت مبارز تهران و جامعه مدرسين حوزه علميه قم به پاسداشت اين پايمردي و شکوه در يوم الله 22 بهمن ضمن تشکر از ملت ايران به

ويژه جوانان برومند کشورمان در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نکاتي را يادآور مي‌شود:

1- راهپيمايي عظيم يوم الله 22 بهمن اعلام آمادگي ملت براي آزمون الهي انتخابات آينده بود اولين پيامي که دشمنان نظام از اين همايش عظيم الهي در ايران دريافت کردند اين بود که ملت ايران نقشه شوم آنان را در کاهش مشارکت سياسي در انتخابات آينده کشف کرده‌اند و لذا با حضور ميليوني خود در سراسر کشور پاسخي دندان شکن به تهديدات آنان دادند.

ما اطمينان داريم روز 12 اسفند مردم ايران همانند يوم الله 22 بهمن به صندوق هاي راي هجوم خواهند آورد و راي دشمن شکن خود را به مشابه تيري در قلب دشمن در صندوق ها رها خواهند کرد.

2- اهميت انتخابات مجلس شوراي اسلامي بر کسي پوشيده نيست، جايگاه مجلس در نظام مردم سالاري ديني ما جايگاه ويژه‌اي است امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي در وصيت نامه الهي و سياسي خود به همگان سفارش فرمودند که در تمام انتخابات در صحنه باشند. شرکت در انتخابات را يک تکليف الهي و يک وظيفه عمومي مي‌دانستند و همه را به يک ميزان مسئول سرنوشت کشور مي‌دانند. لذا کساني که اين روزها با بي مهري به امام و انقلاب با دشمنان نظام، همنوايي مي‌کنند و بر طبل تحريم انتخابات مي‌کوبند بايد پاسخگوي خداوند متعال در قيامت و نيز ملت ايران ايران باشند.

3- جامعه مدرسين حوزه علميه قم و روحانيت مبارز تهران چندي پيش با انتشار بيانيه 8 ماده‌اي منشور اصولگرايي گروه‌ها افراد و جريان‌هاي اصولگرايي را دعوت به همگرايي و وحدت کردند. صدور اين بيانيه براي انجام تکليف الهي و اعلام حضور در صحنه سياسي بود. ما در اين منشور بر پايبندي بر مبناي انقلاب اسلامي و نيز اصول لايتغير نظام اسلامي پا مي‌فشاريم.

ساده زيستي، پرهيز از تجمل گرايي و اشراف گرايي و توجه ويژه به اقشار محروم و ضعيف مبارزه با فساد و اجراي عدالت تاکيد کرديم.

ما بر دشمن شناسي، استکبار ستيزي استقلال طلبي و موضع گيري صريح در برابر فتنه گران اصرار ورزيديم، لذا براي احزاب و گروه‌هاي شخصيت‌هاي ملي و ديني به نداي دعوت ما پاسخ مثبت داده و ما جبهه متحد اصول‌گرايي را تشکيل داديم.

جبهه متحد اصول‌گرايان با يک ساز و کار حقوق تعريف شده موضوع سياست‌هاي حضور در انتخابات و مسئله ارائه فهرست انتخاباتي را در دستور کار قرار داد.

پس از ماه‌ها بررسي اينک اصولگرايي قطعي ارائه شده است. اين فهرست محصول عقل جمعي و اضلاع تشکيل دهنده جبهه مي‌باشد. لذا جامعتين جمع بندي ديدگاه‌هاي اضلاغ اصولگرايي را که در فهرست تبلور يافته است تاييد مي‌نمايد و در تهران و شهرستان‌ها به اين فهرست به طور کامل راي خواهد داد.

4- نامزدهاي جبهه متحد اصولگرايي به فضل خدا در انديشه شکل گيري يک مجلس صالح، قوي، کارآمد هستند بدون ترديد آنان بايد به مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب پاسخ عملي بدهند.

موضوع ساماندهي وضعيت اقتصادي کشور، تدبير براي دور زدن تحريم‌هاي دشمن ايجاد رفاه و اتخاذ تصميم‌هاي عادلانه در توزيع و تسهيم منابع بايد در دستور کار مجلس آينده باشد.

مجلس آينده بايد ترفندها و توطئه‌هاي دشمن را چه در عرصه سخت و چه در عرصه نرم رصد کند به طوري که تريبون مجلس صداي واقعي ملت ايران را در صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي منعکس نمايد.

مجلس هفتم و مجلس هشتم در راستاي گفتمان اصولگرايي خدمات زيادي به انقلاب کردند. اين خدمات بايد ادامه داشته باشد و مجلس آينده رکورد عظيم‌تري از خدمت را انشاالله به جاي خواهد گذاشت.

مجلس آينده بايد با التزام عملي به ولايت فقيه سياست‌هاي اعلامي رهبري در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي را هر چه شفاف تر و روشن تر عملياتي نمايد.

مجلس آينده بايد در سياست‌ خارجي تحولات عظيم منطقه و جهان را پيگيري نمايد و با سياست تهاجمي و با ارتباط وسيع پارلماني کشور هاي رها شده از استبداد و استعمار در منطقه توطئه‌هاي آمريکا، انگليس و

رژيم صهيونيستي در جهت تخليه احساسات انقلابي و به انحراف کشاندن مسير بيداري اسلامي خنثي نمايد.

5- جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم از تمامي کساني که زمينه وحدت و همگرايي اصولگرايان را فراهم کردند تا به يک فهرست مشترک تحت عنوان جبهه متحد اصوگرايي برسند تشکر مي‌کند. لذا ما در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فقط از اين فهرست حمايت مي‌کنيم و انشاالله در ايام تبليغات انتخابات نکاتي را در خصوص ويژگي‌ها و مختصات فهرست جبهه متحد اصولگرايي به سمع مردم عزيز خواهد رساند.

محمدرضا مهدوي کني دبيرکل جامعه روحانيت مبارز
محمد يزدي رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود