کد خبر: 4124

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 2 042

سوال مصباحی مقدم از اعضای جبهه پایداری: شما که خود را ولایت مدارتر میخوانید؛ چرا دردوره دورکاری رئیس جمهور سکوت کردید؟

چکیده: این دوستان در طول دوره هشتم از آقایان لاریجانی و باهنر دلخور بودند، این مواضع ادامه آن دلخوریهاست، به نظر می رسد که آنها ناخواسته فضا را برای انتخابات آینده و حمایت از اصولگرایان، غبار آلود […]

چکیده:

این دوستان در طول دوره هشتم از آقایان لاریجانی و باهنر دلخور بودند، این مواضع ادامه آن دلخوریهاست، به نظر می رسد که آنها ناخواسته فضا را برای انتخابات آینده و حمایت از اصولگرایان، غبار آلود کرده اند و این شبهه را در دل جوانان و بسیجیان انداخته اند که برخی در جبهه متحد اصولگرایان از ساکتین فتنه هستند. این کارشان اصلا خوب نبود. حتی اگر نیت واقعی اشان این نباشد اما در جمع اصولگرایان ایجاد شکاف و انشقاق کردند.

 

اعضای جبهه پایداری مستقیم و غیرمستقیم قالیباف را مصداق هشدار مقام معظم رهبری در مورد نفوذ جریانات قدرت و ثروت می دانند و لاریجانی و باهنر را ساکتین فتنه

این موضوع را با غلامرضا مصباحی​مقدم در میان گذاشتیم و او گفت: مگر تشخیص این آقایان هر چه بود، همه باید بپذیرند؟ ممکن است در تعیین مصادیق سخنان مقام معظم رهبری، هر کسی چیزی بگوید. آقایانی که لاریجانی و باهنر را از ساکتین فتنه و قالیباف را مصداق نفوذ جریانات قدرت و ثروت می دانند و به استناد مواضع رهبری و تاکیدات ایشان، خود را ولایت مدارتر می خوانند؛ چرا در دوره 11 روز دورکاری رئیس جمهور سکوت اختیار کردند و موضعی نگرفتند؟

وی افزود: اگر آنها خودشان را ولایت مدار می نامند که البته ما هم قبول داریم ولایت مدارند، پس چرا در این مورد هیچ موضعی نگرفتند، مصاحبه نکردند؟ البته می دانیم که ملاقات سه ساعته ای با آقای احمدی نژاد در آن روزها داشته اند. ولی بنا بر نقل خود آقایان رئیس جمهور تمام این وقت را یک طرفه سخن گفته و گلایه های خود را از دیگران تکرار کرده است و آقایان فقط ایشان را نصیحت کرده اند که بر سر کار خود برگردد که اثری هم نداشت. در حالیکه آن ملاقات جای این گونه برخورد نبودد و آنها باید از موضعی قاطع و محکم از مقام معظم رهبری حمایت می کردند و می گفتند که اگر سریع از این کارت دست برنداری و به محل خدمتت برنگردی، در مقابلت می ایستیم و به وظیفه ولایی خودمان عمل می کنیم.



او که از نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان است، در مورد انتقادات جبهه پایداری به لاریجانی و باهنر هم گفت: این دوستان در طول دوره هشتم از آقایان لاریجانی و باهنر دلخور بودند، این مواضع ادامه آن دلخوریهاست، به نظر می رسد که آنها ناخواسته فضا را برای انتخابات آینده و حمایت از اصولگرایان، غبار آلود کرده اند و این شبهه را در دل جوانان و بسیجیان انداخته اند که برخی در جبهه متحد اصولگرایان از ساکتین فتنه هستند. این کارشان اصلا خوب نبود. حتی اگر نیت واقعی اشان این نباشد اما در جمع اصولگرایان ایجاد شکاف و انشقاق کردند.

 منبع: 19د ی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود