کد خبر: 4165

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: مطالب دیگران- سیاسی / لینکستان (مطالب دیگران)
0
بازدیدها: 1 055

انتقاد حجت الاسلام رسایی از حضور لاریجانی در برنامه تلویزیونی پارک ملت و سکوت در برابر حضور حداد در همین برنامه

چکیده: عضو فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: برنامه پارک ملت بر خلاف قانون دو ساعت از وقت خود را در اختیار یکی از کاندیداهای مجلس نهم قرار داد و به بیننده القا شد که وی بر اثر شدت کار، گاهی در دفتر کار خود […]

چکیده:

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: برنامه پارک ملت بر خلاف قانون دو ساعت از وقت خود را در اختیار یکی از کاندیداهای مجلس نهم قرار داد و به بیننده القا شد که وی بر اثر شدت کار، گاهی در دفتر کار خود می خوابد

 

حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر سه شنبه در مدرسه علمیه الهادی(ع) قم، به تبیین و بررسی مسایل سیاسی کشور پرداخت و انتخابات مجلس نهم را نماد قدرت ایران توصیف کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، همزمانی ریاست مجلس و فراکسیون اصولگرایان را پایه و اساس برخی از کژی ها و به تصویب نرسیدن مصوبات مطلوب دانست و ابراز کرد: از همان ابتدا ریاست مجلس، رییس فراکسیون را رقیب خود می دید و تلاش شد تا با احراز هر دو عنوان، رقابت در مجلس از بین برود.

حجت الاسلام رسایی ادامه داد: هر تصمیمی که در فراکسیون اصولگرایان گرفته می شد ریاست مجلس آن را رد می کرد و اذعان می کرد که مجلس یک مجموعه است و باید همه تفکرهای موجود در مجلس را مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات 88 علی رغم تلاشی که شد فراکسیون اصولگرایان اعلام نظر نکرد، یادآور شد: فراکسیون سه روز مانده به انتخابات بیانیه رسمی داد اما در هیچ سایتی منعکس نشد چون صف بندی های سیاسی صورت گرفته و زمان از دست رفته بود.

حجت الاسلام رسایی، عملکرد فراکسیون اصولگرایان در فتنه 88 را مورد بازخوانی قرار داد و عنوان کرد: فراکسیون اصولگرایان جزو ساکتین و مردودین فتنه 88 بود و به خاطر بی تحرکی این فراکسیون بعد از شش ماه فراکسیون انقلاب اسلامی را تشکیل دادیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در مصوباتی که کانون های قدرت و ثروت از آن حمایت نمی کردند فراکسیون اصولگرایان خوب عمل می کرد اما در مسئله وقف دانشگاه آزاد، یکی از سیاه ترین روزهای مجلس را رقم زد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عده ای در مجلس به تندروی محکوم می شوند که با تیزبینی و آینده نگری نقشه های فتنه گران و اهداف آنها را برای تصویب برخی از مصوبات بر ملا می کنند، افزود: در مسئله وقف دانشگاه آزاد نیز ابتدا وقف موسسات آموزش عالی را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه اموال دانشگاه آزاد 250 هزار میلیارد ذکر شده، فاصله سوء استفاده مالی دانشگاه آزاد با اختلاس 3 هزار میلیاردی را 247 هزار میلیارد عنوان کرد و اظهار داشت: گاهی اوقات کسی فرار می کند تا رازش نهفته بماند اما برخی ابقا می شوند تا رازشان سر به مهر بماند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، در ادامه از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد و افزود: برنامه پارک ملت بر خلاف قانون دو ساعت از وقت خود را در اختیار یکی از کاندیداهای مجلس نهم قرار داد و به بیننده القا شد که وی بر اثر شدت کار، گاهی در دفتر کار خود می خوابد.

حجت الاسلام رسایی، همچنین اضافه کرد: در این برنامه که بیشتر به تبلیغ یک چهره انتخاباتی پرداخته شده بود از ضعف های مجلس مانند یک شنبه سیاه و طرح نظارت بر نمایندگان که یکی از مطالبات رهبری است هیچ حرفی به میان نیامد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس هشتم نسبت به مجلس ششم بهتر و نسبت به مجلس هفتم عقب تر بود، خاطرنشان کرد: وظیفه طلاب است که با تبلیغ و بصیرت افزایی در جامعه تلاش کنند تا افرادی سالم به مجلس نهم راه پیدا کنند و مجلسی در طراز انقلاب و آرمان های امام و رهبری تشکیل شود.

حجت الاسلام رسایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی جبهه پایداری را ساکتین انحراف می خوانند، گفت: بنده نخستین کسی بودم که در تلویزیون با جوانفکر مناظره کردم. ساکتین فتنه را مقام معظم رهبری بیان کردند و ماندگار شد اما ساکتین انحراف را کسانی به عنوان یک فحش سیاسی مطرح کرده اند و خلاف واقع است.

 

منبع: رسا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود