کد خبر: 4217

تاریخ انتشار: 1390-11-18 - 00:05

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی / بایسته های فرهنگ
0
بازدیدها: 1 261

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی استان قم خبر داد: شیپور جنگ نرم نواخته شده است

چکیده: دشمن با مشاهده توفیقات انقلاب اسلامی به تهاجم روآورد و این تهاجم ادامه هم خواهد داشت و شیپور جنگ نرم نواخته شده و با همه توان تهاجم کرده و وارد شده‌اند.32 شبکه فارسی زبان موضوعات ضد دینی، قوم […]

چکیده:

دشمن با مشاهده توفیقات انقلاب اسلامی به تهاجم روآورد و این تهاجم ادامه هم خواهد داشت و شیپور جنگ نرم نواخته شده و با همه توان تهاجم کرده و وارد شده‌اند.32 شبکه فارسی زبان موضوعات ضد دینی، قوم گرایی و برهنگی و... را تبلیغ می‌کنند.

 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی استان قم با بیان اینکه ۳۲ شبکه فارسی زبان علیه دین مردم و هویت آنان فعالیت دارند تاکید کرد: شیپور جنگ نرم نواخته شده است.

به گزارش 19 دی، حجت الاسلام غلام حیدر حیدری قبل از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان عفاف و حجاب آموزش و پرورش که در سینما تربیت قم برگزار شد ادامه داد: ۳۲ شبکه فارسی زبان موضوعات ضد دینی، قوم گرایی و برهنگی و... را تبلیغ می‌کنند.

حیدری با اشاره به فعالیت ۱۵۹ مدار تلویزیونی و ۲۰۳ شبکه ماهواره‌ای در جهان بیان داشت: از این تعداد ۸۰ مدار و ۱۰۰ ماهواره در ایران قابل مشاهده است.

فعالیت ۱۸ هزار شبکه ماهواره‌ای

وی افزود: ۱۸ هزار شبکه تلویزیونی در کشور قابل مشاهده است که ۳۸۰ کانال خاص موسیقی وجود دارد و هزار و ۲۰۰ شبکه فقط آهنگ و شو موزیکال پخش می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵۰ کانال ماهواره‌ای در حوزه کودک و نوجوان بیان داشت: تمام این شبکه‌ها بدون استثنا به صورت کارتون حمله به مبانی اخلاقی دارد و غرایز جنسی کودکان را تحریک و تهییج می‌کنند.

حیدری با بیان در آمریکا ۴۵ درصد نوزادان متولد شده دارای پدر و مادر معینی نیستند گفت: ترویج خانواده‌های بی‌سامان و لجام گسیخته در مقابل ساختار سنتی خانواده، از جمله برنامه‌های آنان است.

وی تاکید کرد: ۹۷ درصد دانشمندان آمریکایی از این کشور نیستند و به همین دلیل به دنبال قیچی کردن اصالت خانواده در ایران و کشورهای اسلامی هستند.

ترویج خیانت زن و شوهر

حیدری بیان کرد: ترویج خیانت زن به شوهر و شوهر به زن از دیگر کارهای آنان است و به صورت غیرمستقیم از این شبکه‌ها این موضوع را آموزش می‌دهند و در قم بیشترین باندهای فساد مربوط به جایی بوده که ماهواره بوده است.

وی اضافه کرد: دشمن با مشاهده توفیقات انقلاب اسلامی به تهاجم روآورد و این تهاجم ادامه هم خواهد داشت و شیپور جنگ نرم نواخته شده و با همه توان تهاجم کرده و وارد شده‌اند.

حیدری تصریح کرد: بی‌اهمیت جلوه دادن احترام به والدین در صورتی که خدا به جز سجده کردن هرچه برای خود گفته برای والدین هم گفته است؛ عادی جلوه دادن ارتباط جنسی دختر و پسر که متاسفانه ازدواج‌های اینترنتی و چت روم‌ها و شبکه‌های اجتماعی و... آن را دامن می‌زند از جمله تهدیداتی است که باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: هویت زدایی از خانواده به عنوان مهم‌ترین بنیان هویتی جامعه که دقیقا این فرهنگ را ترویج می‌کنند؛ عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران قبل از ازدواج به عنوان راه حل طبیعی و رفع دلهره از ارتباط دختر و پسر از دیگر راهکارهای آنان است.

حیدری گفت: ۴۲ درصد دختران خود را آرایش می‌کنند تا فقط شوهر پیدا کنند که اگر ازدواج سهل شود آیا این اتفاقات خواهد افتاد.

حیدری بیان کرد: ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج، ترویج فمینیسم و کمرنگ کردن نیاز به مردم، مخدوش کردن رابطه میان فرزندان پسر و دختر، افزایش تاثیرپذیری جنیسی و خشونت در جوانان و نوجوانان که سرودهای زیرزمینی نماد آن است از دیگر راه‌های دشمن برای ترویج بی‌بندوباری و هجکه فرهنگی به جامعه است.

ترویج شیطان پرستی

حیدری عنوان کرد: پی ریزی و آماده سازی اذهان برای ترویج شیطان پرستی و قبح زدایی از حریم شکنی و...؛ ترویج مفاسد اخلاقی در پوشش برنامه‌های کودکان و نوجوانان از دیگر راه‌های آنان است.

وی ادامه داد: باربی که رقاصه و رجاله است به عنوان الگو و مدل ترویج می‌شود و روز به روز هم انواع متفاوت آن مانند باربی سیاسی و پرستار و... را تولید می‌کنند؛ دشمن انواع حیوانات درنده و بازی‌های خشن و ابزار خطرساز را در کنار هم می‌گذارند تا اثرگذار باشند.

حیدری بیان کرد: هر چه که از روش‌ها و شیوه‌های شیطانی باشد به کار می‌برند و حتی روش نزدیکی به خواهر را در قالب مجلات ترویج می‌کنند.

وی با اشاره به فرایند ایجاد تغییر در هویت افراد افزود: تغییر مطالبات و تغییر ذائقه از جمله این فرایندهاست.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی قم اظهار داشت: ایجاد فاصله میان مردم و دین همچنین ایجاد جامعه سکولار از جمله گام‌های اینهاست که موضوع خانواده، اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و اقتصادی موضوعاتی است که مورد حمله دشمن قرار گرفته است.

حیدری تصریح کرد: برای مقابله با تهاجم باید چند گام را برویم که اول دیده بانی است؛ به محض اینکه به سئوالی برخوردیم به اهل تحقیق مراجعه کنیم؛ وقتی ۴ هزار فرقه نوظهور در جهان فعال است ممکن است ۴ نفر هم گرایش یابند.

وی افزود: باید شبکه ارتباطی اجتماعی ایجاد کنیم و در بستر فضای مجازی و اینترنت حضور داشته باشیم چون اگر ما این فضا را نگیریم دیگران خواهند گرفت.

حیدری شناخت درست از دین و اعتقادات را لازمه برخورد با تهاجمات دانست و عنوان کرد: باید مطالب به صورت آسان به مشتری و مخاطب ارایه شود.

جنگ نرم واقعی است

وی تاکید کرد: جنگ نرم واقعیت دارد و شروع شده است و خانواده آماج تهاجم است و با این هجمه‌ها هر فردی که فعالیت نکند مرده است و بعد هم مرگ سراغ سایر اعضای خانواده او خواهد رفت.

 

منبع:اینجا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود