کد خبر: 4185

تاریخ انتشار: 1390-11-18 - 16:09

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 2 191

اولین نمایشگاه ملی تخصصی کتاب کودک در قم افتتاح شد

چکیده: این نمایشگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که علاوه بر عرضه کتاب های کودک و نوجوان بخش های جنبی از جمله نمایش کودک، برنامه قصه گویی، کارگاه نقش برجسته و باغ علم و دانش با دکوری متفاوت که […]

چکیده:

این نمایشگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که علاوه بر عرضه کتاب های کودک و نوجوان بخش های جنبی از جمله نمایش کودک، برنامه قصه گویی، کارگاه نقش برجسته و باغ علم و دانش با دکوری متفاوت که مخصوص نقاشی و عکاسی کودکان است نیز در آن در نظر گرفته شده است.

 

نخستین نمایشگاه ملی تخصصی کتاب کودک و نوجوان به صورت پایلوت کشوری در قم افتتاح شد.

به گزارش 19 دی، نخستین نمایشگاه ملی تخصصی کتاب کودک و نوجوان قبل از ظهر سه‌شنبه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با حضور استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از مدیران استانی در مجتمع امام خمینی(ره) قم افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور 120 ناشر حوزه کودک و نوجوان و در 48 غرفه و با همکاری اتحادیه ناشران استان قم و کانون تبلیغاتی ارغوان برگزار شده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه ملی تخصصی کتاب کودک و نوجوان در حاشیه برگزاری نمایشگاه گفت: این ظرفیت در ناشران حوزه کودک و نوجوان وجود داشت که نمایشگاهی تخصصی در این حوزه برگزار کنند و به این دلیل تصمیم گرفته شد نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان به صورت پایلوت کشوری برای اولین بار در استان قم برگزار شود.

محمد مهدی رضوانی افزود این نمایشگاه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که علاوه بر عرضه کتاب های کودک و نوجوان بخش های جنبی از جمله نمایش کودک، برنامه قصه گویی، کارگاه نقش برجسته و باغ علم و دانش با دکوری متفاوت که مخصوص نقاشی و عکاسی کودکان است نیز در آن در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه از تاریخ 18 بهمن لغایت 24 بهمن ماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در مجتمع امام خمینی (ره) واقع در جنب گلزار شهدای قم دایر است.

 

منبع: 19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود