کد خبر: 4238

تاریخ انتشار: 1390-11-16 - 20:25

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 1 657

رئیس موسسه بوستان کتاب : چاپ بیش از پنج هزار عنوان کتاب توسط موسسه بوستان کتاب

چکیده: 300 کتاب موسسه در 29 دوره طی این سال‌ها در همایش‌ها و کتاب سال‌های مختلف برتر شده که 7 مورد آن در سطح کشوری است. رئیس موسسه بوستان کتاب از چاپ بیش از پنج هزار عنوان کتاب توسط این موسسه از […]

چکیده:

300 کتاب موسسه در 29 دوره طی این سال‌ها در همایش‌ها و کتاب سال‌های مختلف برتر شده که 7 مورد آن در سطح کشوری است.

رئیس موسسه بوستان کتاب از چاپ بیش از پنج هزار عنوان کتاب توسط این موسسه از ابتدای فعالیت تاکنون خبرداد.

به گزارش 19 دی، حجت الاسلام اسماعیل اسماعیلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موسسه بوستان کتاب در ابتدای کار خود تعداد محدودی کتاب منتشر می‌کرد اما امروز به تعداد روزهای سال کتاب چاپ می‌کند.

وی با اشاره به آثار چاپ شده توسط این موسسه اظهار داشت: تاکنون 5 هزار و 60 اثر چاپ شده که از این تعداد بیش از 2 هزار کتاب برای اولین بار منتشر می‌شود.

چاپ بیش از 350 کتاب در سال

رئیس موسسه بوستان کتاب اضافه کرد: 300 کتاب موسسه در 29 دوره طی این سال‌ها در همایش‌ها و کتاب سال‌های مختلف برتر شده که 7 مورد آن در سطح کشوری است.

وی با بیان اینکه این موسسه آثار حدود 800 نفر از اصحاب قلم را منتشر کرده است تصریح کرد: 25 نفر از این افراد شخصیت‌های تراز اول علمی و مراجعی مانند آیت الله سبحانی، علامه حسن زاده آملی، آیت الله امینی و ... است.

برنامه های دهه چهارم فعالیت

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های آینده این موسسه گفت: ارتقاء کیفی آثار، نقد و بررسی آثار برای تبیین نقاط ضعف و قوت، توسعه خدمات به جامعه علمی کشور و ... از جمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه موسسه بوستان کتاب از مدتها قبل اقدام به فروش قسطی کتاب به حوزه های علمیه مشهد، اصفهان و قم کرده است اظهار داشت: بوستان کتاب آمادگی خود را برای ارایه خدمات به تمامی مراکز آموزشی، دانشگاهها، آموزش و پرورش و ... اعلام می کند.

تولید نرم افزار آثار علامه حسن زاده آملی

رئیس موسسه بوستان کتاب، گسترش و توسعه نشر الکترونیک را از دیگر برنامه‌های این موسسه برشمرد و اضافه کرد: تاکنون آثار علامه طباطبایی به صورت نرم افزاری تولید شده و اثار آیات حسن زاده آملی و امینی نیز در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: تمامی آثار این موسسه به صورت نرم افزاری در آینده ارایه خواهد شد همچنین به صورت فایل و در سایت اینترنتی موسسه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

اسماعیلی توسعه نشر کودک و نوجوان و کتب موضوعی مانند بیداری اسلامی و مردمسالاری و ... را از دیگر برنامه‌های آینده بوستان کتاب برشمرد.

 

منبع: 19دی 

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود