کد خبر: 4227

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اقتصاد / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 2 612

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی:بی‌توجهی دولت ضربات جبران ناپذیری به تولید زده

چکیده:  هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به نگرانی‌های مطرح شده در مورد خطر تعطیلی برخی مراکز تولیدی گفت: تعطیلی هر کارخانه تولیدی، تبعات جانبی منفی وسیعی در کل جامعه و خانواده‌ها دارد و انتظار می‌رود با […]

چکیده: 

هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به نگرانی‌های مطرح شده در مورد خطر تعطیلی برخی مراکز تولیدی گفت: تعطیلی هر کارخانه تولیدی، تبعات جانبی منفی وسیعی در کل جامعه و خانواده‌ها دارد و انتظار می‌رود با حمایت‌های یارانه‌ای از این بخش، نگرانی تولیدگران رفع شود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوق دادن یارانه‌ها به بخش تولید و امور زیربنایی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی کشور، تأثیرات بلندمدت و مؤثرتری از پرداخت یارانه نقدی به مردم داشته باشد.

به گزارش ایسنا آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع غذایی ایران با تأکید بر ضرورت اهمیت صنایع غذایی در خوداتکایی کشور اظهار کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های بخش‌های تولیدی به‌ویژه تولیدات صنایع غذایی که با بهداشت جسمی و ارتزاق مردم سروکار دارد، باید در اولویت قرار گیرد.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به طرح مشکلات کارخانه‌های تولید صنایع غذایی کشور گفت: نادیده گرفتن و بی‌توجهی به پرداخت یارانه‌های بخش تولید، ضربات جبران‌ناپذیری به این بخش وارد کرده و خواهد کرد که امیدواریم برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به نگرانی‌های مطرح شده در مورد خطر تعطیلی برخی مراکز تولیدی گفت: تعطیلی هر کارخانه تولیدی، تبعات جانبی منفی وسیعی در کل جامعه و خانواده‌ها دارد و انتظار می‌رود با حمایت‌های یارانه‌ای از این بخش، نگرانی تولیدگران رفع شود.

هاشمی‌رفسنجانی با توجه به وجود قوانین متقن و کافی برای حمایت از تولید به ویژه در بخش خصوصی، به تدوین سند چشم‌انداز 20 ساله کشور، سیاست‌های کلی و اصلاح اصل 44 قانون اساسی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین و به تصویب رهبری معظم انقلاب رسید و ابلاغ شد، اشاره کرد و افزود: این قوانین در کنار برنامه پنج ساله چهارم کشور، راهکارهای مناسبی برای آینده کشور ترسیم کرده است که اگر درست اجرا شود، مشکلات کمتر خواهد شد.

 

منبع: بازتاب امروز 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود