کد خبر: 4071

تاریخ انتشار: 1390-11-12 - 21:55

نسخه چاپی | دسته بندی: مطالب دیگران- انقلاب اسلامی / لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی / بین الملل
0
بازدیدها: 1 206

از رویش ها چه خبر؟ / حسین منصوری

چکیده: اکنون با یک نگاه مختصر به گذشته در مییابیم دامنه ریزشها تا به کجا رسیده و در حال گسترش تا بکجا میباشد. بخوبی میشود دید اکنون نوک زهر اگین پیکان ریزش ها به سینه چه کسانی و توسط رویشهای جدید به […]

چکیده:

اکنون با یک نگاه مختصر به گذشته در مییابیم دامنه ریزشها تا به کجا رسیده و در حال گسترش تا بکجا میباشد. بخوبی میشود دید اکنون نوک زهر اگین پیکان ریزش ها به سینه چه کسانی و توسط رویشهای جدید به کدامین سطوح از ارکان نظام رسیده است.

 

سایت الف:

بعد از فتنه ۸۸ اختلافات در جبهه طرفداران نظام به جایی رسید که الحق میشود عنوان فتنه را بر ان نهاد. چنانکه حضرت علی (ع) به یکی از یاران خود میفرماید در اخرالزمان بین مومنین فتنه ای بپا خواهد شد میدانی چرا؟ عرض میکند نخیر یا امیرالمومنین. حضرت علی(ع) میفرماید بخاطر اینکه تمام حق در یکطرف و تمام باطل در طرف دیگر نخواهد بود.

اکنون این واقعیت در بین مومنین متاسفانه متجلی گردیده و مشاهده میشود که علی رغم تاکیدات ولی امر مسلمین بر جذب حداکثری و دفع حداقلی، یکطرف قضیه که البته در فتنه ۸۸ هم بی تقصیر نبوده پیوسته در صدد ریزش هر چه بیشتر از بزرگان و موثرین انقلاب و نظام بوده و در صدد جذب عناصر جا مانده از انقلاب و یا ساکتین زمان امام میباشند که با هبه از صندوق ذخیره های انقلاب در ۳۳ سال گذشته کاملا بدون توجه به نظرات ولی فقیه زمان و سواستفاده از فرصت قانونی بدست اورده در حاکمیت در صدد رویش های به اصطلاح جدید میباشند.

اکنون با یک نگاه مختصر به گذشته در مییابیم دامنه ریزشها تا به کجا رسیده و در حال گسترش تا بکجا میباشد. بخوبی میشود دید اکنون نوک زهر اگین پیکان ریزش ها به سینه چه کسانی و توسط رویشهای جدید به کدامین سطوح از ارکان نظام رسیده است. مجلس و رییس آن / قوه قضاییه و رییس آن / مجلس خبرگان و رییس آن / مجمع تشخیص و رییس آن / جامعه روحانیت و رییس آن / جامعه مدرسین و رییس آن / مراجع عظام و روحانیت / سپاه و فرماندهان جنگ / وزرا و معاونین مخلص و ولایی / پاسداران حریم فرهنگ و عفاف و ارزشهای اسلام و انقلاب / و .... خیلی جالب است تمام ریزش ها از بین سطوح فوق میباشد.

اما رویش ها که از رویشها فقط خاطره ای خوش از گفتمان انقلاب و تاکید بر ارزشهای امام خمینی در خاطره ها باقیست. حیف که فقط در خاطره ها باقیست. بعد از مشاهده جریان نفاق و منافقین در اول انقلاب هر گز نفاقی گسترده تر از نفاق مدعیان کنونی بر اریکه قدرت اجرایی مشاهده نگردیده است .حتی نمیتوان غلظت نفاق این دوران را با دوران به اصطلاح اصلاحات مقایسه نمود. [...] میبینم که سریال ریزش ها بعد از جمعی از بزرکان درجه اول مملکت گذشته و اکنون مستقیما یاوران و رنجدیدگان مخلص و جسور این نظام را هدف قرار داده است. لاریجانی ها / توکلی ها / محسن رضایی ها / علی مطهری ها / زاکانی ها / ری شهری ها / جوادی املی ها / استادی ها /امینی ها / و ... اینگونه گستره ریزش ها ادامه دارد ولی از رویش ها چه خبر؟

البته همین جریان نفاق به سرعت در حال سقوط و به اصطلاح در حال ریزش است [...] ولی باز هم سوال اصلی بی پاسخ است. از رویش ها چه خبر؟

 

منبع:الف 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود