کد خبر: 4286

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: مطالب دیگران- سیاسی / لینکستان (مطالب دیگران)
0
بازدیدها: 1 446

دوست دولت یا دشمن احمدی نژاد؟/زهرا طباخی

چکیده: آیا ما با احمدی نژاد مشکل شخصی داریم؟ آیا کارشناسان اقتصادی مجلس یا مردمی که منتقد عملکرد دولت در برخورد با بحران اقتصادی اخیر هستند، طرفدار آمریکا و صهیونیسم هستند؟ زاکانی، توکلی، شریعتمداری […]

چکیده:

آیا ما با احمدی نژاد مشکل شخصی داریم؟ آیا کارشناسان اقتصادی مجلس یا مردمی که منتقد عملکرد دولت در برخورد با بحران اقتصادی اخیر هستند، طرفدار آمریکا و صهیونیسم هستند؟ زاکانی، توکلی، شریعتمداری و ... آیا این افراد شوالیه های دشمن هستند؟

 لطفا از دوستداران احمدی نژاد نخواهید که در برابر ذبح ارزش های دولت خدوم، فساد با هزینه بیت المال مسلمینِ، همکاری با دشمنِ، گردن کلفتی در برابر قانون و بازی با آتش انحرافیون، سکوت کنند. هزینه از احمدی نژاد برای توجیه فساد اقتصادی، سیاسی و حزبی یعنی اقدام جهت شاد کردن دل دشمن! یک رسانه اسرائیلی برای شاد کردن دل دشمن اسلام "هورا" می کشد و منتقد چنین رفتاری را بدخواه می نامد.

 

 

آیا ما با احمدی نژاد مشکل شخصی داریم؟ آیا کارشناسان اقتصادی مجلس یا مردمی که منتقد عملکرد دولت در برخورد با بحران اقتصادی اخیر هستند، طرفدار آمریکا و صهیونیسم هستند؟ زاکانی، توکلی، شریعتمداری و ... آیا این افراد شوالیه های دشمن هستند؟

متاسفانه نحوه تعامل دولت با دلسوزان نظام که در برهه های مختلف انقلاب خیرخواهی شان به اثبات دوست و دشمن رسیده است، اصلا جالب نیست. این که ما فردی مثل شریعتمداری را که فارغ از سلایق سیاسی اش از دولت خاتمی تا دولت احمدی نژاد را به یک چشم نگاه می کند و هرگز منافع شخصی را بر مصالح نظام ترجیح نمی دهد، دشنام بدهیم حتما از کج سلیقگی مشاوران مان است.

یا مثلا یک منتقد اقتصادی دلسوز که در اوج بحران به جای انتقاد صرف به ارائه راهکار هایی برای حل مسئله اقدام می کند از خود برانیم یعنی هنوز در تشخیص منتقد خیراندیش و منتقد بدخواه با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.

اگر بخواهیم در مقام مقایسه برآییم می توانیم رفتار رهبر انقلاب را به عنوان الگویی تاریخی ملاک قرار دهیم. همه ما افرادی را می شناسیم که عملکرد مناسبی در ایام فتنه نداشتند یا بعضا در مقاطعی همراهی با فتنه گران نیز در کارنامه شان ثبت شده است یا اصلا سلیقه سیاسی ایشان را نمی پسندیم با این وجود وقتی صحبت از امور علمی راهبردی مانند طراحی نقشه راه بیست سال آینده عرصه فن آوری و علم کشور می شود، همه این افراد فارغ از سلایق سیاسی یا حتی مذهبی شان مورد مشورت قرار می گیرند و با احترام کامل به نظرات علمی، سیاسی و اجتماعی ایشان توجه می شود.

کاملا طبیعی است که مدیر یک مجموعه یا دستگاه، نظرات تعدادی از کارشناسان را رد و باقی را مورد تایید قرار دهد اما این موضوع نباید دست مایه تمسخر، دشمن خطاب کردن یا احیانا شک کردن در خیر خواهی دانشمند یا منتقد مورد نظر قرار گیرد.

کسانی که نحوه تعامل با جامعه در مواقع حساس و بحرانی را نیاموخته اند بی شک از قدرت مدیریتی کافی و وافی برخوردار نیستند چرا که یکی از مهمترین مولفه های اداره جامعه، استفاده از همه ظرفیت های موجود است نه راندن جمع کثیری از خیرخواهان به تیغ دشمن تراشی و بدخواهی!

بارها این موضوع از جانب افراد مختلف با سلایق گوناگون به رئیس جمهور محترم گوشزد شده است که خالی کردن حلقه نزدیکان ایشان از خیرخواهان مومن و انقلابی نقشه دشمن است و این انزوا نه تنها شخص ایشان بلکه دولت جمهوری اسلامی را دچار مشکل خواهد کرد.

گاهی این تصور در میان مردم ایجاد می شود که رئیس جمهور فراموش کرده اند در این جایگاه با رای میلیون ها انسان قرار گرفته اند تا امور جامعه را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند. اگر اینطور نیست چطور از مردم و منتقدین متوقع هستید که در برابر کاستی ها، قهر و آشتی های پر سر و صدا و امتیاز خواهی های علنی اطرافیان احمدی نژاد و بعضا شخص رئیس جمهور محترم و مردمی سکوت کنند؟

تعریف یک منتقد خیرخواه احتمالا از جانب سکان داران روزنامه دولت این است که "خفه کار کند و چشم گفتن اش قطع نشود" اما آیا نظر رئیس جمهور محترم هم همین است؟

سکوت در برابر سقوط ارزش هایی که با اتکا به آنها دولت احمدی نژاد، رایی بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آورد و به حق بر سکان مدیریت کشور تکیه زد یعنی همکاری با دشمن ارزش های احمدی نژاد!

پس لطفا از دوستداران احمدی نژاد نخواهید که در برابر ذبح ارزش های دولت خدوم، فساد با هزینه بیت المال مسلمینِ، همکاری با دشمنِ، گردن کلفتی در برابر قانون و بازی با آتش انحرافیون، سکوت کنند. هزینه از احمدی نژاد برای توجیه فساد اقتصادی، سیاسی و حزبی یعنی اقدام جهت شاد کردن دل دشمن! یک رسانه اسرائیلی برای شاد کردن دل دشمن اسلام "هورا" می کشد و منتقد چنین رفتاری را بدخواه می نامد.

 

منبع: صراط 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود