کد خبر: 4373

تاریخ انتشار: 1390-11-08 - 21:25

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اقتصاد / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 289

خلف وعده دوباره دولت/باز هم حسینی و بهمنی دعوت مجلس را بی​جواب گذاشتند

چکیده:  حدود دو هفته از جلسه غیرعلنی مجلس که قرار بود اوضاع بازار سکه و ارز را بررسی کند، می گذرد. جلسه​ای که رئیس​کل بانک مرکزی حاضر به حضور در آن نشد.     به گزارش خبرآنلاين، در آن زمان بهانه […]

چکیده:

 حدود دو هفته از جلسه غیرعلنی مجلس که قرار بود اوضاع بازار سکه و ارز را بررسی کند، می گذرد. جلسه​ای که رئیس​کل بانک مرکزی حاضر به حضور در آن نشد.

 

 

به گزارش خبرآنلاين، در آن زمان بهانه دولتمردان اين بود که وزراي احضار شده به مجلس در معيت رئيس​جمهور به آمريکاي جنوبي سفر کرده​اند و به بهمني هم گفته شده که در جلسه حضور نيابد. ادله​اي که باهنر نايب رئيس​مجلس آن را غير قابل توجيه خواند. {اينجا}
اعضاي دولت از سفر خارج برگشتند و پس از مدت​ها سکوت، بالاخره براي کنترل بازار ارز و سکه وارد ميدان شدند. اما باز هم دعوت مجلسيان را براي بررسي اين نوسانات نپذيرفتند.
از صبح امروز خبرگزاري​ها از نشست مشترک دولت و مجلس در اين زمينه خبر دادند. جلسه​اي به میزبانی مجلس برای بررسی وضعیت بازار سکه و ارز با حضور وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی و رؤسای برخی کمیسیون‌های تخصصی مجلس و علی لاریجانی.
اما ساعتي از انتشار اين خبر نگذشته بود که از لغوش خبرآمد. فارس نوشت: نشست مشترک دولت و مجلس که قرار بود صبح امروز با هدف بررسی وضعیت بازار سکه و ارز برگزار شود، به‌دلیل عدم حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی لغو شد.
اين درحالي است که علی لاریجانی، محمدرضا باهنر، احمد توکلی، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، حمیدرضا کاتوزیان، سید حسین هاشمی، حمیدرضا فولادگر، الیاس نادران و رضا عبدالهی از جمله مدعوین این جلسه بودند.
خلف وعده حسيني و بهمني براي حضور در مجلس در حالي صورت گرفته است که اظهارات آنها در جلسه غيرعلني اي که يک ماه پيش هم براي بررسي آثار تحريم ها در مجلس تشکيل شده بود، براي نمايندگان قانع کننده نبود و اغلب اعضاي خانه ملت سخنان آنها را همان مسائل مطروحه در رسانه ها ناميدند. نارضايتي نمايندگان از سخنان اين دولتمردان تا آنجا بود که عليرضا محجوب در تذکري گفت: خوابيدن سودمندتر از گوش دادن به حرف هاي تکراري بهمني بود

منبع: خبرآنلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود