کد خبر: 4461

تاریخ انتشار: 1390-10-28 - 18:23

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 028

حجت الاسلام سالک در واکنش به بولتن جبهه پایدرای علیه آیت‌الله مهدی‌کنی : این اقدام خلاف اخلاق انتخاباتی و دینی است

چکیده: «انتشار چنین بولتنی توسط برخی از حامیان جبهه پایدرای، توهین به حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و یا سایرین بوده و دور از اخلاق انتخاباتی، سیاسی و دینی است. در حقیقت ما موظفیم جامعه را به سمت و سوی […]

چکیده: «انتشار چنین بولتنی توسط برخی از حامیان جبهه پایدرای، توهین به حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و یا سایرین بوده و دور از اخلاق انتخاباتی، سیاسی و دینی است. در حقیقت ما موظفیم جامعه را به سمت و سوی ارزش‌هایی که تا امروز مبنای حرکت ما بوده است، دعوت کنیم.»

جبهه دانشجویان حامی پایداری با انتشار بولتنی هشتاد صفحه‌ای با عنوان «پاسخی به شبهات و سیاه‌نمایی علیه جبهه پایدرای» پرداخته است. در این بولتن با ادبیاتی متفاوت و غیر اخلاقی مطالبی در مورد آیت الله مهدوی کنی و دیگر اصولگرایان از جمله جمعیت رهپویان، ایثارگران، قالیباف و زاکانی پرداخته است. در میان این بولتن می توان عناوینی چون آیت الله مهدوی کنی ماموریتی از سوی رهبری ندارد، رهپویان و ایثارگران از بیانات رهبری سوء استفاده کردند، 7+8 به منویات رهبری عمل نکرد، الان وقت وحدت نیست. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران در واکنش به انتشار چنین بولتنی گفت: «این کار توهین به حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و یا سایرین بوده و دور از اخلاق انتخاباتی، سیاسی و دینی است. تخریب دیگران برای اتبات خود سیاست غلطی است.» حجت السلام احمد سالک در گفتگو با خبر نگار فرارو در پاسخ به اینکه اقدام دانشجویان حامی جبهه پایداری در انتشار بولتن هشتاد صفحه‌ای را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: «حرکت سی و دو سال پس از انقلاب اسلامی در رابطه با انتخابات یک حرکت مقدس، مردمی، دینی و الهی بوده است. در این رابطه تشکیلات جمهوری اسلامی که مبتنی بر ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی است فرصت مناسبات توام با صداقت و اخلاص را برای مسئولین و مردم فراهم کرده است.» سالک افزود: «ما شاهد هستیم که فرمایشات مقام معظم رهبری در روز نوزده دی امسال مبتنی بر تقویت حضور حداکثری مردم در صحنه و رعایت دقیق اخلاق دین بوده است. معظم له از هرگونه تخریب، تضعیف و یا وعده‌های خلاف قوانین و قانون اساسی، پرهیز دادند.» سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: «انتشار چنین بولتنی که شما اشاره کردید توسط برخی از حامیان جبهه پایدرای، توهین به حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و یا سایرین بوده و دور از اخلاق انتخاباتی، سیاسی و دینی است. در حقیقت ما موظفیم جامعه را به سمت و سوی ارزش‌هایی که تا امروز مبنای حرکت ما بوده است، دعوت کنیم.» این روحانی برجسته اصولگرا با بیان اینکه تخریب دیگران برای اتبات خود سیاست غلطی است و نباید این سیاست دنبال شود، گفت: «لازمه دعوت مردم به حضور در صحنه، صداقت، اخلاص، ادب و رعایت حقوق متقابل است و از رفتار‌های ناقض این مساله باید پرهیز کرد. امیدواریم انشاء الله انتخاباتی توام با مجموعه ارزش‌ها داشته باشیم.» وی در پاسخ به اینکه آیا این اقدامات با داعیه ولایتمداری بودن که جبهه پایداری دارد سازگار است، گفت: «ارزیابی این مساله باید توسط مردم صورت بگیرد، خوشبختانه مردم با از هوشیاری و بصیرت بالایی برخوردار هستند و در این زمینه می‌توانند قضاوت خوبی داشته باشند.» سالک در پایان گفت: «ما از همین جا به جای طرح برخی از مسائل که ممکن است خودش خلاف اخلاق انتخاباتی و سیاسی باشد، همه دوستان و عزیزان اصولگرا در هر جبهه و جناحی که هستند را به رعایت دقیق ضوابط اخلاقی دعوت می‌کنیم.»

منبع: 19 دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود