کد خبر: 4530

تاریخ انتشار: 1390-10-23 - 14:24

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب / حوزه علمیه / مطالب دیگران- مسائل و بایسته های کتاب / اخبار و مسائل کتاب
0
بازدیدها: 1 323

با حضور مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر ارشاد؛ دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با شرکت 160 ناشر از سراسر کشور و 26 ناشر لبنانی و عراقی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. به گزارش خبرنگار […]

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با شرکت 160 ناشر از سراسر کشور و 26 ناشر لبنانی و عراقی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، 22 دی ماه با سخنرانی دکتر سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت‌الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) قم به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه کار ارشمندی است و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. حسینی گفت: نمایشگاه پل ارتباطی بسیار خوبی میان نویسندگان و ناشران با مشتاقان کتاب است، قم هم با توجه به وجود خیل عظیمی از محققان و پژوهشگران حوزوی این ظرفیت را دارد که این نمایشگاه را هر ساله در این شهر مقدس برگزار کند.

همچنین آیت‌الله مقتدایی در این مراسم گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم باید حمایت خود را از ناشران و نویسندگان حوزوی افزایش دهد. وی تصریح کرد: هم‌اینک کتاب‌های مرجع بسیار قوی دینی در این شهر مقدس تولید می‌شود که بدون پشتیبانی وزارت ارشاد انتشار این کتاب‌ها و ادامه فعالیت‌های آن‌ها ممکن نیست.

سیدمرتضی اسماعیلی طبا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم گفت: در این نمایشگاه 160 ناشر از سراسر کشور به ویژه ناشران حوزوی استان قم و 26 ناشر لبنانی و عراقی حضور دارند. وی اظهار کرد: کتاب‌های این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد که 20 درصد تخفیف در قالب بن کارت‌های الکترونیک از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حداقل 20 درصد تخفیف باقیمانده از سوی ناشران به خریداران تعلق می‌گیرد. وی یادآور شد: ناشران حوزوی در این نمایشگاه افزون بر ارائه آخرین دستاوردهای خود می‌توانند در تعامل با ناشران داخلی و خارجی از دستاوردهای یکدیگر مطلع شوند. مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و آسیب‌شناسی کتاب از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه از 22 تا 27 دی ماه در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در انتهای خیابان انقلاب، جنب گلزار شهدا، مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

منبع:رسا

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود